czwartek, 6 lutego 2014

Sleek - Garden of Eden


Na pewno macie już dość tych paletek. Pewnie większość z Was jeszcze jej nie kupiła, a już wyszła Wam bokiem. Ale:
1) przemogłam się i zrobiłam zdjęcia niemacanemu produktowi,
2) to jedna z tych paletek, które są godne uwagi. O ile kolorystyka przypadła Wam do gustu.




Ostatnio poczułam przesyt Sleek'iem. Po prostu chwilowo mi się przejadł. Miałam 17 paletek? 18? Co za dużo - to po prostu niezdrowo. Dlatego też postanowiłam, że mimo, iż ta paletka okręciła mnie sobie wokół palca - miałam jej nie kupować. Odkąd pojawiła się w polskich sklepach internetowych, zagryzałam palce i jakoś się trzymałam. I nie kupiłabym jej, gdyby nie okazja... Mam silną wolę, ale stwierdziłam, że skoro pozbyłam się ponad połowy paletek Sleek - mogę sobie pozwolić (och, logiko...). I oto jest! 






Gates of Eden, Eve's kiss, Paradise on Earth, Python.

Forbidden, Flora, Entwined, Adam's Apple.

Fig, Evergreen, Fauna, Tree of Life.

Wszystkie swatche, jakie pojawią się na blogu robię dla Was. Osobiście ich nie znoszę, ponieważ nie są zbytnio współmierne z tym, jak cienie zachowują się na oku. To, że swatch wyjdzie na palcu/wierzchu dłoni jak marzenie wcale nie oznacza, że jego użytkowanie będzie aż tak komfortowe. Zazwyczaj na swatchach cienie bardzo pudrowe, o konsystencji kredy, wychodzą najlepiej (wyglądają wręcz jak farba). Ale w trakcie użytkowania wcale nie są już tak przyjemne. Najczęściej ani się ze sobą nie łączą, ani nie trzymają zbytnio pędzelka i powieki. 
Idąc tym tokiem rozumowania, nie mam zamiaru oceniać cienia Adam's Apple, który jak widać - wyszedł na swatchu najgorzej. Tym bardziej, że to nie recenzja, a przedstawienie paletki.

Recenzją będą makijaże, które na blogu na pewno się pojawią.

Na koniec pokażę Wam jeszcze zestawienie dwóch cieni Sleek i dwóch z Makeup Geek (MUG).




Przy tym zestawieniu widać, jak metaliczne są cienie Sleek. Przy nich Makeup Geek wyglądają jak taka delikatna satyna, ale nie zrozumcie mnie źle! Ja nawet wolę satynowe wykończenie i sięgam po nie stosunkowo częściej.

To tyle na dziś. Mam nadzieję, że nie miałyście odruchów wymiotnych. Sama nie lubię, kiedy nagle, na wszystkich blogach, mówi się o tym samym. Ale jako była właścicielka zbyt wielu Sleeków mogę Wam tylko powiedzieć, że to jedna z najlepszych ich paletek - szczególnie pod względem kolorystycznym.


37 komentarzy:

  1. No piękna jest kurczaki :D
    masz rację - swatche są tylko po to żeby zaprezentować odcień i ew. wykończenie, dlatego recenzje to inna bajka już, tutaj powinno się wsio pisać ;)

    Nie no, nie złamię się, mam za dużo Sleeków i widzę, że odcienie mi się dublują lub mam już podobne. NIE SKUSIŁAŚ MNIE NIE NIE NIE! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych 18 paletek zostawiłam sobie 7 i odczułam ulgę. To już wyglądało prawie jak chory sklepik Sleeka ;p
      Nie udawaj, że Cię nie skusiłam :D No może zdjęcia nie są aż tak przekonywujące, ale no zlituj się - kup. Nie chcę być jedyną, która uległa :D

      Usuń
    2. ona ino tak mówi a za tydzień będzie "zapraszam na post ze swatchami sleek garden of eden"!!! :D

      Usuń
  2. super! nareszcie mogę Cię poczytać, więcej proszę takich postów i więcej bloga!!! chcę Cię czytać i oglądać Twoje makijaże, bo masz talent wielki a chcesz go chować tylko dla siebie, ja Ci nie pozwolę! :D paletka nie jest w moim guście i również mam uraz do Sleeków, na tę chwilę podoba mi się tylko Darks i cienie są w niej chyba najlepiej dobrane kolorystycznie i najlepsze jakościowo, co oczywiście jest tylko moim zdaniem więc nie bij :D czekam na makijaż mimo, że paletka mnie interesuje średnio to chcę ją zobaczyć w praktyce! no i ewentualnie możesz przemycić nową Cindy! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona grupa wsparcia :*
      Jak widać mój egoizm osiągnął poziom master, ale w tym roku będę lepszym człowiekiem, obiecuję :D A wszystkie Twoje miłe słowa to ja sobie chyba w ramki zacznę oprawiać :D Maj masta <3
      A paletka Darks to zdecydowanie stoi w czołówce. Uwielbiam ją i przyznaję Ci rację - sama korzystam z niej najczęściej. I mimo, że skusiłam się na te zielenie i nieoczywiste brązy - i tak chcę sobie zrobić Sleekowy odwyk.
      Cindy zostanie przemycona, ale nikomu nie mów :D

      Usuń
    2. haha oczywiście, że nie powiem, jestem jak studnia co mi powiesz to już nie ujrzy światła dziennego tylko inną kwestią jest to, że wszyscy to czytają hahaha! uwielbiam Cię i mam nadzieję, że będziesz bardziej otwarta pokazywać nam swoje piękności makijażowe! :D :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Spełnij je szybko :D To naprawdę przyjemny kąsek.

      Usuń
  4. Mi też Sleeki się przejadły, dlatego odpuściłam tę paletkę. Ostatnie dwie zakupione - Sparkle 2 oraz Darks, leżą praktycznie nieruszone, więc wolałam sobie odpuścić GoE, żeby nie podzieliła ich losu ;)
    wow 18 sztuk imponująca kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darks bardzo lubię, ale Sparkle 2 sprzedałam. Nawet raz jej nie użyłam, chociaż tak mi się podobała i przez wiele miesięcy się na nią czaiłam.
      Ale ja też nie lubię, kiedy mi coś zalega, więc jeśli tylko mam taką możliwość to albo oddaję, albo sprzedaję. I oczywiście nadrabiam straty haha :D

      Usuń
  5. mam zagwozdkę. górny rząd jak marzenie, kolory bardzo "moje", ale zieleni raczej bym nie tykała, a że jest ich sporo, to mnie powstrzymuje przed kupnem tej paletki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zrzuć się z koleżanką, która uwielbia zielenie, na pół się podzielcie kosztem i na pół paletką (oczywiście wyjmując z niej wkłady a nie ciąć na pół :D) ;)

      Usuń
    2. hm, muszę się popytać. zieleń to trudny kolor, niezbyt wiele dziewczyn przepada :)

      Usuń
    3. No to albo o niej zapomnij i pocieszaj się, że zaoszczędzisz, albo mów dziewczynom, że zielenie pięknie wyglądają jako akcenty i a nóż widelec któraś się zgodzi :))

      Usuń
  6. Bardzo ładny wygląda bloga tylko jak na mój monitor jest trochę za szeroki ale tu każdemu nie da się dogodzić :P
    A paletka chyba zaczyna mi się podobać coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie nie wiem jak to ustawić, żeby mniej więcej u większości było ok, więc tak dłubię jak umiem ;p Na mojej laptop-krowie to wygląda nieźle kurczę.
      Nie zastanawiaj się, kup kup kup! :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli spełnisz to małe marzenie - nie będziesz zawiedziona :))

      Usuń
  8. oj gdyby w niej były tylkoo takie zielenie cudaśne....ja z niej zrezygnowałam ostatnio mam straszne uprzedzenia do sleeków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jak pierwszy raz ją zobaczyłam to tak się zagapiłam w te zielenie, aż wkręciłam sobie, że ona naprawdę jest cała zielona! :D Ty masz uprzedzenie, a ja mam dość sleeko-manii - przybij piąteczkę.

      Usuń
  9. Sama skusiłam się na tą paletę, ciekawe kolorki szczególnie na wiosnę, jednak jak widzę porównanie z M.G. no to jest różnica :):)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ha, a ja odkąd trochę rozczarowałam się sparkle2 nie kupiłam żadnej sleekowej palety!
    Od tamtej pory próbuję stworzyć własną paletę, ale mi nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta paletka! :)) Myślę, że w końcu się na nią skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  12. hej hej zapraszam Cię do zabawy:) właśnie Cię otagowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ją kolory sa przepiekne :)
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wpis, kiedy znowu coś opublikujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Z niecierpliwością czekam na nowe posty;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zwłaszcza te zielonkawe. Ja sama dostałam ostatnio od cioci cienie Bell i są rewelacyjne także polecam , długo się utrzymują ! :) Pozdrawiam!
    Ch.

    OdpowiedzUsuń
  17. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  18. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien

    OdpowiedzUsuń
  19. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)