niedziela, 14 lipca 2013

Green Apple


Zamarzyło mi się pyszne, soczyste jabłko. Najlepiej prosto z drzewa. Jeszcze ciepłe - bo wygrzane na słońcu. A do tego wszystkiego leżenie w cieniu i jedno wielkie nic nierobienie :)

Ale dziś nie mam dla Was propozycji wypoczynku pod jabłonią, a makijaż w kolorystyce słonecznego, zielonego jabłuszka.




Makijaż jest lekki, dlatego też zrezygnowałam z kreski. Postawiłam na przyciemnienie linii rzęs mieszanką cienia czarnego i brązowego. Dokleiłam kępki. 

A jeśli chcecie zobaczyć jak wykonać ten makijaż oka "krok po kroku", zapraszam na tutorial:


           
Ostatnio darzę wielką miłością połączenie zieleni - jak Appletini z miedzią - jak Amber Lights (którą pokazuję już nie pierwszy raz). Używam ich w różnych kombinacjach i nie mam dość :)





Przy zielonym makijażu oczu zazwyczaj stawiam na brzoskwiniowe usta. Na zdjęciu mieszanka różnych produktów.


Facebook

25 komentarzy:

  1. śliczny ten makijaż! pięknie łączące się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest prześliczny, ale ponieważ ja jestem uzależniona od kreski na oku to mi tu jej brakuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Lubię czasami zrezygnować z kreski :) Jeśli zechcesz, rzuć okiem na inne moje makijaże z kreskami, lub po prostu przekształcaj go na swoje potrzeby :)

      Usuń
  3. Bardzo soczysty ten makijaż :) bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dokładnie taki miał być :) Dziękuję.

      Usuń
  4. amber lights boze jaki piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez przyczyny tak go lubię =D Bardzo często używam, a dzięki jego pigmentacji nie widać zużycia.

      Usuń
  5. podoba mi się:) no i tutek też fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, ale nie jestem zbyt dobra w takich tutorialach - moim zdaniem najlepsze tutoriale pokazują filmiki.

      Usuń
  6. Bardzo ładny,idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam - często go noszę :) I dziękuję.

      Usuń
  7. Piękny makijaż! :) Ja mam zawsze problem z dobraniem cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *O* o jaaaaaaa PRZEPIĘKNY jest ten makijaż, takie moje kolorki mmm <3 <3 <3 Nie no, ja zostaję tu na stałe :D

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)