piątek, 19 lipca 2013

Cosmic lines


Dziś mam dla Was zminiaturyzowany kosmos. Wizja tych kreseczek tak mnie pochłonęła, że specjalnie biegłam do sklepu po ten srebrny eyeliner. Było warto! Na pewno zagości on na moich oczach (i nie tylko oczach) jeszcze nie raz. 




Uwielbiam kreski w każdej możliwej odsłonie - od tych zwyczajnych, malowanych z zamkniętymi oczami - po te najbardziej wymyślne, pracochłonne - artystyczne, jednym słowem. I choć często robię sobie od nich przerwy - prędzej czy później i tak do nich wracam.






Czego użyłam do wykonania makijażu oczu:
Urban Decay - baza pod cienie
Maybelline Color Tattoo w odcieniu Permanent Taupe
Kobo Caffe Latte (cień matowy)
Inglot 353
Makeup Geek: Mocha, Bada Bing
Manhattan eyeliner czarny
Pierre Rene eyeliner srebrny
Rimmel Extra Super Lash tusz

Makijaż Twarzy:
Make Up For Ever HD Foundation #117
Maybelline Dream Matte puder
NYX Blush w odcieniu Taupe (konturowanie)

Makijaż ust:
Me Me Me pomadka w odcieniu China Rose


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam <3 Świetny pomysł :D Fajny ten lineros - chcęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze oddaj mi swoje powieki! Na moich nic porzadnego nie wychodzi kurde mol a podwojnych kreskach mogr zapomniec:(
    makijaz jak zawszeee pieknyyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie marudź! Twoje powieki też są super, co widzimy na filmiku o! =D
      Moja maruda kochana :*

      Usuń
  3. przepięknie wyglądasz! pasuje i wygląda niesamowicie zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby kreska, a jednak ma w sobie coś! Naprawdę pięknie! :)
    Swoją drogą to uwielbiam do Ciebie wchodzić, jesteś jedną z blogerek, które mnie bardzo zachwycają swoimi pracami i estetyką wykonania zdjęć. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, tyle miłych słów, że nie wiem co więcej powiedzieć :) Mam nadzieję, że będziesz dalej do mnie wpadać =)

      Usuń
  5. Super ;) bardzo pomysłowe i precyzyjne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj coś podobnego mi się przyśniło :D
    Fantastyczny make up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był znak =D Ten również mi się przyśnił i w nocy po ciemku szkicowałam :)

      Usuń
  7. Ależ pomysłowo! I wykonanie perfect:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię kreski. Twoja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt bombastyczny;P nie no jak dla mnie ideał:)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)