środa, 12 czerwca 2013

Sleek i-Candy


... a dziś wpadam jak burza i przedstawiam wam paletkę Sleek i-Candy w akcji. Makijaż na szybko między jednym projektem a drugim, więc wszelkie niedoskonałości przemilczmy.




Oczywiście usta mogą być neutralne, wszystko jak zawsze zależy od Waszych preferencji. Ja pozostałam w tematyce kolorowego szaleństwa.


Takie tam pstrykando - w trakcie malowana.


Jak widzicie, wykorzystałam połowę cieni z paletki i praktycznie z każdym współpracowało się świetnie.
Przez chwilę nawet poczułam się tak, jakbym miała styczność z cieniami Sugarpill (moje ogromne marzenie!) ze względu na kolory - te fiolety, miętka i limonkowa zieleń! Naprawdę nie żałuję zakupu.

A Wy już macie, czy dalej udajecie, że jej nie potrzebujecie? :)


29 komentarzy:

  1. świetna paletka jak i śliczny makijaż :)
    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż ale te usta i ta pomadka, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest ładny, to fakt, ale sam produkt okropny i nie polecam :) Essence Stay Matt w odcieniu Smooth Berry. A strasznie szkoda. Używam go tylko z błyszczykiem, inaczej nie wytrzymuje nawet 15 minut u mnie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :) Taki tam na szybciocha.

      Usuń
  4. Ustaaa! :D Pokochałam ostatnio takie intensywne róże na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak, ja również. Ale na pewno nie ten produkt - toż to mały koszmarek ;p Ale takie intensywne kolory ubóstwiam!

      Usuń
  5. Kochana przepiękny makijaż - zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :*
      P.S. Tak mi mów, tak mi dobrze haha :D

      Usuń
  6. Lato w pełni:-) a co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to, że lato w pełni, niekoniecznie mnie uszczęśliwia :D
      A na ustach mam Essence Stay Matt w odcieniu 02 Smooth Berry, ale nie polecam za bardzo. Ładnie wygląda (przez chwilę), ładnie pachnie, ale jest nieznośny przy noszeniu. Zrobię recenzję z dokładnymi zdjęciami :)
      A i tutaj nakładałam go pędzelkiem cieniutką warstwą. Nakładany aplikatorem jest duuuużo bardziej "wibrujący".

      Usuń
  7. Ależ to jest rewelacyjne, przykuwa oko! <3 Kocham takie makijaże, jest perfect!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująco się prezentuję;)

    Spodobał mi się Twój blog i zapewne zostanę tu na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero dzisiaj znalazłam Twojego bloga, a już wiem że będę na niego często wchodziła :) Bardzo podobają mi się Twoje makijaże (wiem co mówię - bo jestem wizażystką). Myślę, że powinnaś też zastanowić się nad tym zawodem :P Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie kolory! super na lato :)

    zapraszam też do mnie (dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość :)
    http://kosmetyczne--pogaduszki.blogspot.com/?view=snapshot

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i uwielbiam <3 Twoja propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)