czwartek, 23 maja 2013

Hidden Poison


Przedstawiam Wam kolejną propozycję makijażową. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

Fakt, że brązowy eyeliner na linii wodnej zlewa się trochę z moją tęczówką sprawia, że spojrzenie jest bardziej tajemnicze - demoniczne? Mrauuu... Swoją drogą świetnie się komponuje z nazwą makijażu, a dodatkowo wydobywa jakieś szalone, bordowe pigmenty mojej brązowej tęczówki - lubię to! :)



Nie nie, to nie krew w wewnętrznym kąciku. To cudowny eyeliner z MUG w kolorze Poison.








Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć jedną z moich pędzelkowych nowości. I... Naprawdę nie wiem, jak mogłam żyć bez tego małego, kudłatego dziadostwa! Idę się nim smyrać... To takie odprężające!
A może nawet natchnie mnie to do pisania pracy licencjackiej, z którą obecnie się zmagam. Oczywiście końca nie widać...


15 komentarzy:

  1. E tam, ślicznie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny, świetny pomysł z brązowym linerkiem! Masz talent, ot co!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. super:) piękne kolory, ja takiego koloru linera niestety nie mogłabym użyć ale u Ciebie bardzo mi się podoba, a zdjęcia są w porządku:) no i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jestem totalnym świeżakiem w obserwowaniu Twojego bloga, ale już widzę, że zostanę wierną fanką bo nie mogę się od niego oderwać. Dziękuję bo baaaaardzo mnie zainspirowałaś. Jesteś piekielnie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie trochę demonicznie, ale mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zestawienie kolorków, całość super

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci, bo moje oczy są tak małe, że nie mam zbyt wiele miejsca do zagospodarowania na powiekach :/
    Śliczny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bez wahania klikam w serducho: kolor tęczówki wyszedł boski

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wyszedl:D juz dawno dawno widzialam taki u lindy hallberg i od razu sie zakochalam w tych odcieniach:D

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)