czwartek, 9 maja 2013

Daily Safari makeup + ja w krainie glinek...


Dziś nowy makijaż wykonany cieniami >>MUG<< po które sięgam namiętnie i coraz bardziej mechanicznie. Uwielbiam je i... Powstrzymam się przed rozpisywaniem na ich temat - w końcu będzie o nich trochę więcej w osobnym poście.







Oczy: 
Baza Urban Decay PP
Eyeliner czarny żelowy Manhattan
Tusz Rimmel Extra Super Lash
Cienie: Inglot 353, MUG: Peach Smoothie, Mango Tango, Mocha, Chickadee, Appletini, Vanilla Bean
Avon kredka do brwi Dark Brown
Rzęsy Ardell 318 połówki

Usta:
Balsam do ust (jeden z pielęgnacyjnych ulubieńców o których już niedługo...)

Twarz:
Bourjois Healthy Mix 51
Kryolan kółko kamuflaży nr 3
Ben Nye puder Banana
theBalm Mary-Lou Manizer rozświetlacz
NYX róz Taupe (jako bronzer)


A bez makijażu wyglądam tak...

Glinka na ustach? Nie popełniajcie tego błędu... Usta = wióry.

A wy lubicie straszyć w glinkowej maseczce? Ja uwielbiam!
Mina poczciwego kuriera - jak zawsze bezcenna.


13 komentarzy:

  1. Tez chce taka glinke! Makijaz oka strasznie mi sie podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż! Taki dość delikatny, a jednak zauważalny i piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy:) podoba mi się taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest idealnie rozmyty :)chciałabym mieć taki kolor oczu:( bo na nich wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zmień proszę mój adres w blogrollu na nowy - http://graymaluje.blogspot.com/ bo stary ktoś mi zaklepał, nim ja to zdążyłam zrobić (ekspresowo!). :( Z góry dziękuję!

    A i ja wnoszę o większą częstotliwość Twoich cacuszek, o :P :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodko z tą glinką wyglądasz:D heheh też mam i testuje tą glinkę ;)))

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)