sobota, 30 marca 2013

Makeup Geek - Electric makeup!


Dzisiaj mam dla Was nowiutki, świeżutki makijaż. Jest to barwny ptak, którym sama jestem zachwycona i na pewno powtórzę go niejednokrotnie. Połączenie kolorystyczne iście letnie i niesamowicie poprawiające samopoczucie, bo za oknem jak jest - każdy widzi. Ale to nie oznacza, że nie możemy rozpieszczać się kolorami w makijażu. Pędzle w dłoń!

Przyznam się, a wręcz pochwalę, że osobiście rozpieszczam się do kwadratu (co najmniej!), ponieważ dostałam paczuszkę śliczności prosto od Makeup Geek! Jestem zauroczona i wniebowzięta! Ciągle gapię się na moją nową paletkę, na te wszystkie cudowne cienie i linery. To wspaniały prezent i jestem bardzo, bardzo wdzięczna całej ekipie.

A oto makijaż oczu, który zmalowałam w całości kosmetykami Makeup Geek:








Użyte cienie:
Vanilla Bean
Beaches&Cream
Chickadee
Mango Tango
Peach Smoothie
Cocoa Bear
Bada bing
Neptune
Appletini
Mermaid
Poolside

... i eyeliner:
Electric

Muszę Wam powiedzieć, że każdego dnia zakochuję się w tych cieniach od nowa i coraz bardziej... A wy miałyście już styczność z kosmetykami Makeup Geek


27 komentarzy:

  1. Ładnie ;) Granatowa kreska wygląda bardzo ciekawie ;)
    Ja się chyba nie nauczę tak ładnie blendować ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nauczyłam, Ty się nie nauczysz? :) Na wszystko potrzeba po prostu czasu i chęci, ja jeszcze niedawno zastanawiałam się jak to działa - dziś jest lepiej :) Spróbuj i nie poddawaj się, a na pewno zobaczysz efekty!

      Usuń
    2. Próbuję, ale na razie efekty opłakane ;P Jedak się mnie poddam ;)

      Usuń
    3. I bardzo dobrze, nie warto się poddawać :) Dla mnie to wszystko było czarną magią, nie wiedziałam co do czego - ale każdy jakoś zaczyna. Dziś nie jest idealnie, choć chciałabym żeby było =D No ale w końcu uczymy się całe życie. Trzymam kciuki!

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż ;) a cieni MG nie miałam nigdy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) A cienie polecam. Linery też - nie do zdarcia są przy moich tłustych powiekach, jestem w szoku :)

      Usuń
  3. Okej, szczeka mi spadla i nie moge jej pozbierac:) jestes moja inspiracja i mistrzynia blendowania:)
    Makijaz piekny po prostu cudowny az nabralam ochote na cienie MUG:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś że właśnie rumienię się w każdym możliwym miejscu =D Normalnie nie wiem co powiedzieć, ale do mistrza to mi jeszcze brakuje ho hooo a nawet i więcej. Ale dziękuję baaardzo za wszystko :*

      Usuń
  4. szczękopad. przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczak! Genialny, przepiękny, perfekcyjny *.* I kto tu jest zdolny no??? :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* Tyyyle miłych słów, muszę je sobie na ścianie wyryć haha =D

      Usuń
  6. Wspaniałe zestawienie kolorów, prezentuje się niezwykle egzotycznie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miał być taki egzotyczny. Cieszę się strasznie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Hejka , nie chciałabys wykonywać makijażu dla PRESTIGE MAGAZYN ?

    Napisz na maila co o tym sądzisz

    PRESTIGE MAGAZIN :)

    ZDOLNA JESTES BARDZO..MAKIJAZE OBŁĘDNE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz niesamowicie mi schlebia =D Dziękuję ślicznie za propozycję :)

      Usuń
  8. jak Ty pięknie malujesz! oczywiście dodaję do obserwowanych, żeby być na bieżąco ;)
    ten makijaż jest tak ślicznie zrobiony... idealna kreska i piękne przejścia kolorów. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana przepiękny makijaż :) No i te cienieee :) Ja właśnie czekam na przesyłkę od MUG :) Mogłabyś zdradzić ile na swoją czekałaś? Ja nie mogę się już doczekać :) ps. dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale Ci świetnie wyszło wiesz :)
    Świetny blog, coś czuję że będę tutaj czesto zaglądać :)

    a słuchaj może mała byś chęć wzięcia udziału w moim rozdaniu, do wygrania 3 palety cieni od Elf-a?mam małe zainteresowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż super !! Natomiast jak i gdzie kupić cienie MUG??

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Padłam i wstać nie mogę! Jezu jak pięknie! Cudowny makijaż, masz talent! :)
    Pozdrawiam i na pewno będę "wpadać" tu częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej co to znaczy "dostałaś"? Od kogoś? Czy od sklepu? Jak to zrobiłaś? Nie wyliczam Cię z niczego tylko jestem ciekawa jak do tego dążyć :)
    Pozdrawiam
    I makijaż piękny :)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam Canona 600d i musisz koniecznie mi powiedzieć z jakimi ustawieniami robisz zdjęcia oka w przybliżeniu :) pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)