sobota, 16 marca 2013

Love affair - Sunset, Sleek


Dziś mam mały romansik na tapecie, a moim wybrankiem została paletka ze Sleeka (udajemy zaskoczenie) - Sunset.






Makijaż jest prosty i w miarę szybki. Czasochłonna może być jednak nasza czerń (szczególnie tak dobrze napigmentowana jak ta z paletek Sleek'a). Nie warto nakładać jej od razu w dużej ilości, ponieważ narobimy sobie plam i nie zawsze damy radę je rozetrzeć - a plamy nigdy nie wyglądają dobrze. Zawsze stoję murem za zasadą, że lepiej nałożyć mniej, rozetrzeć, dołożyć, rozetrzeć. Dopóki efekt nas nie zadowoli (technika layeringu).

I jeszcze mała zagadka :) Czego może dotyczyć następujący post:


30 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, nie wiedziałam że paletka sunset ma takie fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się na zdjęciach nie znam, ale moim zdaniem jest bardzo dobrze. a makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest swietnie! Jak ja uwielbiam twoje oczy noo:)
    A ja wiem o czym bedzie! Ja wieeeeem!XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo precyzyjnie wykonany:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Do ideału mu pewnie brakuje, ale baaardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż :)

    Czyżbyś szykowała notkę o peelingu z kawy? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie będzie to peeling kawowy. Zdecydowanie coś łatwiejszego :)

      Usuń
  7. świetny:) czekam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie, muszę spróbować go odtworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już odtworzysz to mi się szybciutko pochwal! =D

      Usuń
  9. Piękny smoczek;)
    Jaka masz Lampę?;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zwykła pierścieniowa z allegro.

      Usuń
  10. Bardzo dobrze jest! Te zbliżenia genialne, wszystko widać jak trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż, jakie cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)