niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwestrowe paznokcie na ostatnią chwilę.


Jak wasze nastroje przed Nowym Rokiem? Szykujecie się na wielkie imprezy, czy raczej, tak jak ja, lubicie spędzać ten czas w spokoju? Tak naprawdę obojętnie jak spędzicie Sylwestra - zróbcie sobie wystrzałowy makijaż i... błyszczące pazurki! Tak, tak - jeśli macie siłę, nawet pod kołdrę.






Chciałabym podkreślić, że nie jest to popis kreatywności. Są to trzy propozycje na ostatnią chwilę, kiedy to nasza kreatywność zostaje stłumiona przez pośpiech. Mamy tu troszkę klasyki, troszkę szaleństwa. Szaleństwa szczególnie przy brokacie, a raczej zmywaniu go...




Niestety nie jestem w stanie podać Wam numerków lakierów z Wibo, bo z większości które mam już dawno się pościerały, a niektóre chyba nigdy ich nie miały.
Za to brokat z Essence to Circus Confetti. Złotko natomiast pochodzi z firmy Sensique i nazywa się Festival of Light.

Jeśli macie ochotę na więcej błyskotek o tematyce bardziej zimowej, zapraszam was tu:  >KLIK<


23 komentarze:

  1. ło jakie faaaajne! :D

    Ja miałam zrobić malinę ze złotem i z brokatem właśnie tym Circus ;D Ale co wyjdzie, to kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ochotę na coś skrajnie prostego (choć niestety nic odkrywczego ehhhh) =D Tym bardziej, że ręce mi drżą jak na odwyku, więc skomplikowane wizje na wzory zostawiłam na inną okazję xD
      A ja wiem co wyjdzie! Na pewno coś pięknego i mam nadzieję, że pokarzesz, taaaak? :)

      Usuń
  2. śliczne pazurki:) jaki numer tego ostatniego lakieru? i co to za nowe oświetlenie?:) powiedz coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko wiesz mam nadzieję =D
      A z tych lakierów z wibo to już dawno mi się pościerała większość napisów, tym bardziej numerki. Chociaż na niektórych chyba nawet nigdy ich nie było ;|

      Usuń
    2. tak już wszystko wiem:) dziękuję bardzo :) może sama zaopatrzę się w taką świetlówkę, ciekawa opcja :)

      Usuń
  3. Piękne @.@ Aż nie mogę zdecydować się, które podobają mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam problem ze zdecydowaniem się na jedną rzecz ;p
      Ale jako ostatnie malowałam fioletowe, więc tak też zostało :)

      Usuń
  4. uwielbiam lakiery z essence:) bardzo fajny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lakiery z Essence są na pewno jednymi z lepszych tanich lakierów. Ja bardzo lubię Wibo =D Chociaż ostatnio na jednym się przejechałam, ale o tym wkrótce :)

      Usuń
  5. Czarny ze złotym mi się podoba, jutro sobie taki zrobię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba! :) Ja po fiolecie chyba też zrobię sobie czarno złotą wersję.

      Usuń
  6. Swietne pazurki:) fioletowe podobają mi sie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Wszystkie mi się podobają, są sylwestrowe, ale bez przegięcia:) Też by mi się przydało lepsze światełko do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o taki efekt mi chodziło :) Nie miałam ochoty na nic krzykliwego, ale wiadomo - jak kto lubi.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czyli udało mi się zmalować dla każdego coś, bo głosy są bardzo podzielone i super! =))

      Usuń
  9. Piękne zdobienia a najbardziej podoba mi się ostatnie:) Kocham Circussa z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię Circussa =D Mam nadzieję, że go nie wycofają, bo dość intensywnie eksploatuję swój egzemplarz... W zasadzie to pasuje praktycznie do wszystkiego ;p

      Usuń
  10. mnie się wszystkie podobają. w związku z tym wypadałoby mieć 30 palców a nie tylko 10;D Szczęśliwego Nowego Roku!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha noooo i przynajmniej zużywałybyśmy lakiery do końca haha ;p
      Dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  11. w szarym się zakochałam :> przepiękne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ma coś w sobie, prawda? :) Szkoda, że numerki się pościerały, chętnie bym Wam wypisała. Bo to całkiem ładne odcienie, te z Wibo :)

      Usuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)