niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczny błysk - manicure.


Kiedy patrzę na ten konkretny manicure, mam ochotę zalać kubek gorącą czekoladą, wrzucić kilka pianek i puścić świąteczne piosenki. Przytulić się do termoforu ubranego w sweterkowy pokrowiec i głaskać renifery na mojej bluzie. Taki totalny - świąteczny chillout.




1. Paznokcie pomalowałam lakierem w odcieniu jasnego beżu.
2. Porowatą gąbeczką zaczęłam stemplować biały lakier - zaczynając od dołu i kierując się ku górze. Mniej więcej do 3/4 paznokcia. Chciałam uzyskać efekt pomiędzy białym puchem, a białymi, miękkimi plamkami.
3. Tą samą gąbeczką, ale drugą stroną delikatnie nanosiłam srebrny brokat. Brokatem łatwiej jest uzyskać tak niejednolity efekt.
4. Tylko na brokat nałożyłam lakier z innym srebrnym brokatem. Przy okazji stworzyłam bazę dla moich gwiazdek.
5. Na mokry jeszcze lakier brokatowy naniosłam wspomniane wyżej gwiazdki.
6. Na koniec pokryłam całą twórczość top coatem.

Voilà!





A kiedy paznokcie już wyschną, zapraszam was na przepyszny piernik własnej roboty |Mniam|. Wesołych Świąt!


12 komentarzy:

  1. jejku, jak ślicznie :) Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :*
      Oj Wesołych, dużo dobrego :)

      Usuń
  2. pazurki super, chyba dzisiaj sobie zrobię takie gwiazdkami:) a i jeszcze mam skromną prośbę, jakiej użyłaś czcionki na pierwszym zdjęciu?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak gwiazdki mi przypasowały :) Tym bardziej, że brakuje mi śniegu i delikatnego mrozu, więc pazurki niech chociaż połyskują :)

      Usuń
  3. świetne pazurki, takie idealne na mróz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dokładnie, tym bardziej, że niestety te święta raczej bez śniegu i mrozu buuu :(

      Usuń
  4. Cudeńko! *____* Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne, wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale :)'
    wymarzonych chwil ;)


    zapraszam na moje rozdanie :)
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)