sobota, 10 listopada 2012

Party make up?


Wyjście na imprezę zapewne może być spontaniczne. Wtedy zazwyczaj kopalnia pomysłów w naszej głowie jest zamknięta i nie wiemy od czego zacząć, żeby zrobić się na bóstwo. Jeśli i ty nie masz pomysłu na wieczorowy, wystrzałowy make-up, zapraszam! Wałki na włosy, pędzelki w dłoń i jedziemy.








Na szybkie podkręcenie polecam wam wałki - rzepy. Ja takowych się jeszcze nie dorobiłam, więc w razie potrzeby korzystam z tych oto wałków, które są starsze ode mnie. Mam do nich wielki sentyment!







28 komentarzy:

  1. świetny makijaż :)

    Film Listy do M. mi też się podobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję =D
      A Listy do M. naprawdę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły :))

      Usuń
  2. Swietnie:) super ze wrocilas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? Mnie też on urzekł, a na żywo wygląda jeszcze lepiej :))

      Usuń
  4. Dzień dobry. Fajnie, że jesteś.
    Genialny makijaż.
    Listy do M. dają radę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż, ja ostatnio przez tą pogodę nie robię fot makijażowych bo nic normalnie na nich nie widać, a nie mam żadnych lamp pro. ... też mam takie wałki heh znaczy się moja mama ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się męczę z moją lampą (niestety pro to ona nie jest ;(, która przygrzewa mi w twarz i po kilkunastu minutach dopada mnie ból głowy. Ale coś za coś no =D
      A do tych wałków mam sentyment, chociaż spanie w nich jest niemożliwe =D

      Usuń
  6. Prześwietny makijaż :D
    Mnie jeszcze świąteczny nastrój nie łapie... i dobrze: P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! =D
      Zazdroszczę, że Twój świąteczny nastrój siedzi cicho i czeka ;p Mój mnie rozbraja... Ale z drugiej strony to dobrze, bo wiem, że przed świętami pryśnie :(

      Usuń
  7. Nic mi nie mów o świętach, bo ja już zaczynam wariować. Wprost je uwielbiam i wszystko co z nimi związane doprowadza mnie do takiego stanu zachwytu że o raju :D

    Cudny makijaż, w końcu jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś noo Kochana Moja :*** witamy :) hehe przepiękny makijaż , turkus powala w połączeniu z Twoimi magicznymi oczkami:))) no i ten uśmieszek na buzi :) ohh Ty zalotnico :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja komplemenciara prywatna no haha =D Dziękuję kochana :*

      Usuń
  9. piękny makijaz zdradzisz ? nazwe rózu ktory uzylas? Nyx to brozner co masz na kosciach policzkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)) Twarz konturowałam różem z NYX w kolorze Taupe - ma jak dla mnie idealny odcień do konturowania, szczególnie, że taka ze mnie blada twarz =D A róż na policzkach to MIYO w kolorze Rose (dokładna nazwa to MIYO cheeky blush). Jakby co to pytaj śmiało :) I dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  10. No, makijaż świetny! :) Ostatnio sprawdzałam podkład Healthy skin w rossmannie, bardzo mi się spodobał. Ale na revlon chyba się nie skuszę. Za bardzo się nasłuchałam o jego zdolności do uzależnienia, nawet jeśli szkodzi cerze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      A wiesz co, ja się raczej na Revlonie zawiodłam. Obecnie mieszam go ze zbyt ciemnym obecnie Healthy Mixem w odcieniu 52 i tak sprawdza się bardzo dobrze. Ale samodzielnie - u mnie wygląda okropnie! ;/ Długi czas się nad nim zastanawiałam, ale w końcu się okazało że Colorstay nie dla mnie. Może to i lepiej? :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż. Przymierzam się właśnie do kupna snapshoots. Miałam tylko wątpliwości czy nie za żywe ma te kolory na jesień, ale widzę że bardziej stonowane makijaże też można nią wyczarować :)
    Piękny kolor ust :)

    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award: http://avenindramakeup.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      A ta paletka jest naprawdę fajna, chociaż kolorki są dość żywe, fakt. Niedługo powinny się pojawić dwie jesienne paletki, może poczekaj na nie? Bo ta faktycznie jest kolorowa, chociaż są tu takie perełki że hej =D

      Usuń
  12. uwielbiam ten kolor! a makijaż perfecto!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. love this, such a beautiful look! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)