piątek, 14 września 2012

Dziewczyna z Manhattanu


Postanowiłam wziąć udział w jakimś ciekawym konkursie. W końcu. Oczywiście na nic wielkiego się nie nastawiam, ale myślę, że warto zrobić jakiś krok do przodu. Konkurs jest organizowany przez Manhattan Cosmetics. Jest to druga edycja i tym razem postanowiłam zostawić po sobie jakiś znak.

Nie wiem jak Wy, ale ja zdecydowanie lubię Manhattan i chciałabym poczuć jak to jest być taką "paniunią" z Manhattanu - dlaczego by nie spróbować, życie jest tylko jedno. Chciałabym na jakiś czas zamieszkać w takiej kamieniczce (czyt. apartamencie) jak serialowa Carrie Bradshaw... Jest to zdecydowanie jedno z moich licznych, błahych marzeń.

A oto i moja makijażowa propozycja:





Moją inspiracją był po prostu całokształt wyżej wymienionego miejsca. W jednym makijażu chciałam przedstawić praktycznie wszystko co kojarzy mi się z Manhattanem. Zarówno kobietę jak i krajobraz. Graficzne kształty - linie miały odzwierciedlać drapacze chmur. Przydymiona powieka - seksowny, wieczorowy makijaż kobiety z Manhattanu, która akurat wybiera się na kolejny bankiet ze znajomymi. Fiolety i pomarańcze to piękne niebo nad Manhattanem, które przedziera się nad wspaniale oświetlonymi budowlami. 


Zdjęcie pochodzi z internetu i nie jest moją własnością.

Zdjęcie pochodzi z internetu i nie jest moją własnością.

Zdjęcie pochodzi z internetu i nie jest moją własnością.

Produkty których użyłam do wykonania makijażu:

Oczy:
Manhattan Gel Eyeliner

Twarz:
Manhattan Soft Mat Loose Powder

Usta:
Manhattan Soft Mat Lipcream (nie pamiętam numerków)


Napiszcie, czy moja interpretacja i inspiracja przypadła wam do gustu. I trzymajcie kciuki, żebym nie zraziła się do konkursów.


45 komentarzy:

  1. Jeeej jaki on piekny!
    Hahahah spa....z martwym lapkiem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, bardzo mi się podoba, ta biała kreska nadaje oryginalności. I jak zwykle perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och i czekam na odpowiedź, cóż to za pędzelek do blendowania - wiadomo, umiejętności są najważniejsze i tym ich nie zastąpię, ale pilnie poszukuje, a u Ciebie cieniowanie perfekto!

      Usuń
  3. Ale to cudne. Zaszalałaś i to ostro. Ja z wprawy wychodzę te powieki kuruję i dziś kreskę robiłam- piękna fala dunaju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po chorobie zazwyczaj albo dostaję mega wenę albo wychodzą mi fale dunaju jak u Ciebie =D
      I bardzo dziękuję za komplementy :*

      Usuń
  4. Jak nie docenią twojego genialnego makijażu, to przestanę kupować ich produkty! Rewelacyjne połączenie kolorów i cudowne wykonanie! Jak ty to wyczarowałaś, to ja nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha jakby co będzie bunt ;D A tak na serio to ja po prostu chciałam wziąć udział w jakimś konkursie, tak po prostu od czegoś zacząć :)
      A to naprawdę nie było nic aż tak trudnego, chociaż dość czasochłonnego bo nie wiedziałam co robię, to był taki typowy spontan twórczy haha ;D
      I dziękuję za wszystkie miłe słowa :* w ogóle tyle się ich nasłucham, że w końcu się poryczę ;p

      Usuń
  5. Zostałaś oTAGowana, zapraszam ;) pawie-piorka.blogspot.com/2012/09/tag-versatile-blogger-award.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały TAG dla odmiany nie zaszkodzi, dziękuję za pamięć :))

      Usuń
  6. jaki śliczny makijaż ! masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. geeeeeeeeeenialny:) jak mi się marzy abyś mnie kiedyś pomalowała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęękuję ;D A mówiłam, że ja w każdej chwili chętnie =D

      Usuń
  8. Wow super i niesamowicie precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały makijaż! Zrobiony bardzo precyzyjnie, świetnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje, że wygrasz!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, dziękuję bardzo! Tyle miłych słów, a ja wciąż mam wrażenie, że wcale na nie nie zasłużyłam no :)

      Usuń
  11. :O Gdyby ktoś mnie zapytał jak wygląda perfekcyjny makijaż, odpowiedziałabym: WŁAŚNIE TAK! :O Przepięknie, życzę wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Wooooow normalnie nie wiem co powiedzieć, strasznie mi miło, tylko się zarumienić :))) Dziękuję!

      Usuń
  12. Rewelacja! Pięknie roztarte kolory, bardzo precyzyjny i kreatywny makijaż. Jestem pod dużym wrażeniem. Powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Ja mam świra na punkcie rozcierania - dosłownie świra, jak coś nie jest dobrze roztarte nie zostaje opublikowane... To się powinno leczyć ;p

      Usuń
  13. bardzo lubię precyzyjne graficzne makijaże, ten wyszedł Ci nieziemsko <3 a marzenia akurat mam bardzo podobne, pół życia bym oddała za mieszkanko na Manhattanie albo chociaż domek na przedmieściach Chicago :) Ach, ogólnie jestem strasznie proamerykańska, mój luby z kolei proniemiecki :D często się kłócimy o te dwa różne światy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu proniemiecki haha ja to tak nie za bardzo ;p Ale jakby co to bierz mnie pod pachę, możemy jechać! haha =D
      I dziękuję baaardzo za miłego słowa :)))

      Usuń
  14. Na takie prace po prostu trzeba patrzeć i uczyć się :)
    Fantastyczny makijaż i nietypowa, ciekawa inspiracja !

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no i kto to mówi! Ty zdolniacho Ty! :)) Byłam, widziałam i wiem :))
      Ale najmocniej dziękuję :*

      Usuń
  15. Gratuluję talentu! Ja nawet smokey eye nie umiem zrobić. ;(((

    Jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie na moim blogu, do wygrania bon na zakupy. :) Miłego wieczoru, buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :)
      A jak nie potrafisz przydymionego to jest tylko jedna recepta :) Trzeba się nie zniechęcać i ćwiczyć do skutku. A jak się zniechęcisz to wróć za jakiś czas i ćwicz dalej, to naprawdę przynosi rezultaty. Ja niedawno nie umiałam prostej kreski zrobić. Teraz jest trochę lepiej, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej! =D

      Usuń
  16. Rewelacyjny! Świetny pomysł ;D
    Bardzo mi się podoba kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW, nie widziałam go jeszcze. Jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)