piątek, 10 sierpnia 2012

Weird garden - orchidea z przypadku


Witam was w ogrodzie Tima Burtona... Szczerze powiem, że to jeden wielki przypadek. To miał być zupełnie inny makijaż! Po prostu w pewnym momencie zaczął on żyć własnym życiem i ot, co z tego wyszło. Najpierw uczucia miałam mieszane i chciałam zmyć całe te dzieło, ale z czasem doszłam do wniosku, że się tym z wami podzielę. Rzućcie okiem same.







Cienie pochodzą z paletek Sleek: Maty V2 Darks, Paraguaya, Acid. Ich pigmentacja została podkręcona piękną kredką firmy Illamasqua w kolorze Manic - jedna z moich nowych miłości kosmetycznych.


Oglądacie Olimpiadę? Jaki macie do niej stosunek: nie możecie się oderwać, czy wyszła wam już bokiem? Piszcie!



33 komentarze:

  1. makijaż przecudowny ;))

    a Olimpiada zbyt nudna, wcale nie oglądam
    wolałam Euro :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami oglądam, jak włączę i nie ma na czym oka zawiesić a już coś chcę obejrzeć. Ale moja mama, z tego co widziałam, łoi równo - nie wiem czy w ogóle tv wyłącza haha ;p
      Dziękuję :) Ja oczywiście nie jestem zadowolona ;D

      Usuń
  2. ja Olimpiady nie ogladam:( wolalam euro:P a makijaz swietny musze zgapic:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgap tylko postaraj się bardziej niż ja, bo odwaliłam mega lipę ;p A w zasadzie to :(
      Ja też wolałam Euro - chyba obejrzałam całe. Ale udało mi się trafić na kilka dziwnych dyscyplin oraz na kochaną gimnastykę. Nic więcej mnie nie interesuje.

      Usuń
  3. Kiedy makijaż jest perfekcyjny i przepiękny!!! Ja tak nie umiem :P:P

    A ja wolę Olimpiadę, Euro było NUDNE :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że nie wszyscy lubią to samo =D Ja jakoś lubiłam Euro, po zakończeniu trochę mi go brakowało. A Olimpiady brakować mi nie będzie ;p

      Taaaak, Ty na pewno tak nie umiesz yhm ;p

      Usuń
  4. makijaż wyszedł Ci przegenialnie. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Strasznie mi się podoba motyw tego bialego trójkącika. Robiłaś go kredką czy cieniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniłam lukę cieniutkim pędzelkiem i kredką. Ale ostro zatemperowana kredka równie świetnie się sprawdzi, ja nie mam białej cienkiej kredki, mam tylko tą z NYX'a grubą w kolorze Milk :)
      Dziękuję bardzo za pozytywne słowa =D Spodziewałam się krytyki =D

      Usuń
  5. oh hoo, świetny, jestem pod wrażeniem! :) chyba się nawet zainspiruję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! =D A jeśli tylko jest czym to się inspiruj, bardzo proszę :)) Dla mnie to wielki komplement.

      Usuń
  6. o jaaa, napatrzeć się nie mogę - REWELACJA! niesamowity makijaż!

    mi olimpiada wychodzi bokiem, w UK na każdym kanale... uh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję!!! =D
      A już niedługo koniec IO, będzie święty spokój :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba, ale w ogóle zdolna bestia z Ciebie, więc nic dziwnego :) I kolorystycznie też miło dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zdolna może nie ;p Muszę się jeszcze wieeeeeeeeeeeeeeeeeele nauczyć :) Ale dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa, spod Twych rąk to zdecydowanie komplement :)

      Usuń
  8. Piękny makijaż, pozdrawiam i zapraszam ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, do sesji fotograficznych szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) Choć śmieci w nim wyrzuciłam ;p

      Usuń
  10. piękny homus:D

    takiej szarlotki jeszcze nie umiem, ale się nauczę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję =D
      A ta wersja szarlotki jest naprawdę pyszna. W przygotowaniu bardzo prosta, chociaż jak się uprzesz to kruche ciasto da się zepsuć ;p

      Usuń
  11. cudowny makijaż :)

    Założyłam Fan Page'a na facebooku, polubisz? :)
    http://www.facebook.com/fashion.style.viola

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie! jesteś genialna. Strasznie mi się to podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli obiecasz takie częściej dodam do blogrolla ;p a poważnie i tak dodam i będę później przed lustrem ćwiczyć :D

      Usuń
  13. wow pieknie!
    a jesli o olimpiade chodzi to sprawdzam od czasu do czasu ile mamy medali i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, masz cudowne oczy! A co do surykatek, powinna się jeszcze po ekhm drapać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha powinna ;p
      Za te oczy dziękuję ślicznie! Aż się zarumieniłam =))

      Usuń
  15. Wow;O cudowny, jestem pod wrazeniem! super pprecyzja, podziel sie talentem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie talent to krew pot i łzy haha ;p No może krew nie... Ale łzy i pot tak. Mam nadzieję, że będzie lepiej jeszcze.
      Ale bardzo dziękuję za przemiłe słowa! :*

      Usuń
  16. wow !!!!!!!!!! extra :))))zakochałam się w tym makijażu:) Ty tak na codzień śmigasz???

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie podoba mi się ta trójpoziomowa kreska

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)