niedziela, 12 sierpnia 2012

Toxic Green


Zieleń jest jednym z tych kolorów w makijażu, które praktycznie zawsze prezentują się świetnie. Są w stanie ożywić nasze oczy i obudzić spojrzenie. Mogą stanowić piękny akcent, mogą stać się dziennym dymkiem, lub przykuwać uwagę w pełnej krasie. 

W swoich cieniowych zbiorach (nie lubię określać swoich kosmetyków mianem kolekcji - kosmetyków nie kolekcjonuję, kosmetyki używam) posiadam naprawdę wiele odcieni zieleni. Ale dziś w ruch pójdzie zieleń leśna i limonka. Pędzle w dłoń! 









A jakie wy macie podejście do zieleni w makijażu? Lubicie dodawać kolorowe akcenty, czy stawiacie na szybkie, dzienne beże i brązy? Piszcie!



34 komentarze:

  1. oooo rewelacyjnie :)
    jak tak na to patrze, to musze pocwiczyc dolna powieke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz ćwicz, a ja idę razem z Tobą ćwiczyć :)

      Usuń
  2. WOW! Dziewczyno, JAK TY TO ROBISZ??? Znów jest przepięknie i mega precyzyjnie! I w ogóle, wiesz jak ja uwielbiam zielenie na powiekach, padłam z zachwytu! <3<3<3 Rób mi tak jeszcze :P :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przepisem są moje trzęsące się ręce? ;p
      A Ty mów mi tak jeszcze to ja tak robić będę dalej hahaha ;D
      Mistrzowski komentarz! ;D :*

      Usuń
  3. znowu zachwycasz :*

    ja, o dziwo, świetnie się czuję w limonce na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :*
      Limonka to taki wdzięczny kolor jest :)

      Usuń
  4. "Kolekcja" fakt nie pasuje ale za to "MEGA KOLEKCJA" to już jak najbardziej!
    Piękny makijaż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikomu nie mów, tylko Ty wiesz co się kryje w czeluściach mojej pieczary. To nasza tajemnica =D
      I to wcale nie jest kolekcja, tym bardziej mega ejże ho ;p

      Usuń
  5. Cudna ta ciemna zieleń, co to za cienie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie kolejna osoba która kusi zakupem paletki darks ;)

      Usuń
  6. Masz fach w rękach, widać, że jest to zrobione dokładnie i z pomysłem !
    Bardzo ładne makijaże oczu :)!
    Wiesz, co do bransoletek z muliny, są bardzo proste do wykonania, tylko wyglądają tak strasznie :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taaak miłe słowa! :) Idę się zarumienić =D
      No ten splot, który pokazałaś wyglądał dość skomplikowanie, zupełnie nie wiem jak to się robi :) Jestem w tym temacie zielona, naucz mnie proszę =D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mów mi jeszcze, a ja siądę i grzecznie wysłucham =D

      Usuń
  8. cudowny makijaż! ślicznie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny zielony makijaz :) uwielbiam takie kolory, choc nie jestem dosc odwazna, zeby je nosic ;) aleeee- moze na jakas szalona impreze?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak, imprezy to dobry moment na fantazyjne makijaże :) Ale ważne jest również, żebyś się dobrze czuła w makijażu, więc próbuj :)

      Usuń
  10. Pięknaś! Makijaż śliczny, kolory nasycone, wszystko pięknie roztarte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Piękna? Ktoś podmienił zdjęcia haha =D
      Dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  11. Super to wygląda, przepiękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. alesz Ty zdolna bestia jesteś :) chciałabym abyś mnie kiedyś pomalowała:):****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzę w to! =D Zabieram sprzęcicho i biegnę ;p

      Usuń
  13. Lubię takie połącznie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wyszło, kolory ładnie współgrają z twoimi tęczówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie masz talent dziewczyno...ja zeby sie pomalowac i uzyskac jakis zadawalajacy efekt to niestety troche musze sie namachac:)))))))))) wiecej takich pieknych makijazy prosze dodaje do obserwowanych pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio szukam zielonych inspiracji. To jest niezłe, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)