piątek, 3 sierpnia 2012

Purple Fire


Dziś znów krótko - ale za to ogniście! Połączenie błysku, fioletu, pomarańczu i czerwieni. Tylko mi zrobiło się gorąco? Nim przytakniecie - muszę wam coś wyznać... Kocham fiolety! Pewnie już o tym wspominałam, zapewne nie raz jeszcze wspomnę, ale przyzwyczajcie się. Ja po prostu kocham fiolety! Mogłabym żyć w świecie wszystkich możliwych odcieni fioletu. Ale dziś nie o moich chorych fantazjach, a o makijażu. Zapraszam na zdjęcia!







P.S.


Moment... Najładniejsze paznokcie na świecie? No, z grzeczności nie zaprzeczę...



30 komentarzy:

  1. bardzo fajne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie:)
    hehe slowa kluczowe są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się poczyta te słowa kluczowe u dziewczyn to się można dopiero uśmiać, na pewno widziałaś nie raz ;D Ale z tych u mnie zachciało mi się śmiać szczególnie że wczoraj połamałam sobie brutalnie trzy paznokcie i moje ręce wyglądają jak zmasakrowane ;p

      Usuń
  3. uwielbiam ogladac Twoje makijaze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów mi tak jeszcze, a ja grzecznie siądę i posłucham =D :*

      Usuń
  4. Fajnie fajnie:) podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieniowanie na górnej powiece mistrzowskie :) podoba mi się kolor na dolnej powiece, ale wydaje mi się, że kreska jest trochę za gruba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z cieniowania jestem średnio zadowolona, miało wyjść inaczej ale... Przełamałam się i wrzuciłam mimo zastrzeżeń - cud ;D

      Usuń
  6. Świetny pomysł i to wykonanie! WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! lubie takie kolorowe makijazę, oko piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo odważne! :) cenie za to + :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Aż nie wiem co powiedzieć =D Dziękuję? :*

      Usuń
  10. świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję czarodziejko z księżyca =D Teraz ciągle będę myślała o tej bajce przez Ciebie =D

      Usuń
  12. Oko GENIALNE! Piękny fiolet!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale makijaż prześliczny:)))

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)