piątek, 27 lipca 2012

Sleek - Snapshots NOWOŚĆ.


Dziewczyny, strzeżcie się zła które nadchodzi!

Już niedługo, dokładnie kiedy - nie wiem, ale nawiedzi nas nowa paletka z firmy Sleek. Widziałyście tę ślicznotkę? Może się spóźniłam i wszyscy oprócz mnie już dawno ją widzieli, ale to nic, nic to. Piszcie, co o niej myślicie?

Kolory wydają się być naprawdę ładne i raczej nie pokrywają się z paletkami Sleek, które do tej pory kupiłam. Nowość jest inspirowana paletkami Monaco i Curacao, więc jeśli macie te starsze to myślę, że tej nie potrzebujecie. Jako, że ja tych dwóch staruszek nie mam, skuszę się na Snapshots na pewno!


Zdjęcie nie jest moją własnością, pochodzi z czeluści internetu

Właśnie przypiekam brownies, ale co tam. Ważne, że właśnie myślicie nad zakupem i czujecie się paskudnie naciągnięte (tu nastąpił złowieszczy śmieszek).



47 komentarzy:

  1. Pomieszanie Monaco z Curacao ;)

    Jej zapowiedź pojawiła się z 2-3 miesiące temu i wówczas pisano, ze ma trafić tylko do włoskiej Sephory.
    Coś się zmieniło? Będzie u nas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, właśnie miałam się Ciebie pytać, czy tę też sobie zakupisz. :>
      Alledrogeria walnęła info na facebooku, że "już wkrótce".

      Usuń
    2. No to ja nie słyszałam :) Ale ma być u nas już niedługo... Gdzie Ty to słyszałaś 2-3 miesiące temu? =D

      Usuń
    3. Tej nie kupię, bo nie ma tam nic nowego, czego w monaco lub curacao by nie było :P
      Widziałam firmik Nna YT porównujący te trzy paletki :)


      S.Laura.Victor.Make.Up - wizaz.pl wie wszystko :P

      Usuń
    4. No ja nie mam Monaco, a Curacao mam tak powiedzmy pół na pół. Z 12 zostało mi może 5 i pół cienia bo ktoś na poczcie chyba trenował rzuty do celu moją przesyłką... Raczej kupię - chyba że zapomnę ;p Ze mną to różnie bywa...

      Usuń
    5. Te cienie mają nawet takie same nazwy.

      Usuń
    6. No to kupuj - nie ma się co zastanawiać ;) Jakby nie miała dwóch wcześniej wymienionych, to bym się nie zastanawiała ani chwili, ponieważ prezentuje się pięknie, ale mam, więc bez sensu po prostu ;)
      Rozsądek przeze mnie przemówił :O Nie możliwe ;D

      Słomka - bo jak pisałam, ona była produkowana z myślą o włoskim rynku, gdzie Sleek jeszcze chyba tak szału nie robi - ukłon w stronę klienta by dwie paletki połączyć ;)

      Usuń
    7. Jeśli ktoś miał styczność z Monaco i Curacao to ta paletka byłaby raczej tylko kaprysem czy chęcią posiadania...
      Patrzyłam też na swatche i makijaże i raczej spodobało mi się to co zobaczyłam...

      Usuń
    8. Bez wątpienia paletka prezentuje się bardzo fajnie :D

      Usuń
    9. A tak nawiasem, uwielbiam Monaco i Curacao. Wybrali z nich świetne cienie.

      Usuń
    10. To prawda - świetnie skomponowana paletka :)

      Usuń
    11. Czyli jednak mnie zachęciłyście.
      Dzięki, głos rozsądku został przegłosowany =)

      Usuń
    12. Jak nie masz Monaco to w ogóle nie ma się nad czym zastanawiać ;P

      Usuń
  2. Smacznego :)
    Ja już mam i jedną, i drugą, więc nawet się nie zastanawiam nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że nie odbije mi się czkawką. Poza tym, ta ostatnia olimpijska zupełnie mi się nie podobała, więc spróbuję z tą...

      Usuń
    2. Ja cały czas dumam nad matami.

      Usuń
    3. Kupuj! Nie będziesz żałować - ja Ci to mówię =D Jakby co, bij po nogach, mniej boli ;p

      Usuń
    4. Na razie maty nie są dostępne, więc nawet nie ma gdzie kupić :P

      A Glory jest przepiękna! Nie skreślaj jej! ;)

      Usuń
    5. Ale będą. Dlatego dumam.

      Usuń
    6. No właśnie będą dostępne. Słomko, nie opieraj się :)

      No ja jak Słomka nad matami, tak ja nad Glory dumałam, ale jednak nie. Chociaż chętnie zobaczę ją w akcji u innych ;)

      Usuń
    7. Ależ ja wiem, że będą dostępne! W końcu jestem Sleekomaniaczką i takie informacje, to dla mnie chleb powszedni! :D

      Słomko - Nie dumaj, tylko decyduj, że kupisz i czekaj na dostawę! Ja mam Darks i choć rzadko używam, to uważam, że jest cudna! :D

      Gdyby mój aparat lepiej łapał, to może bym się skusiła na prezentację na oku, a tak muszą wystarczyć swatche... :P Ale pewnie Gray zrobi nią cudne makijaże, bo też już ją nabyła! :)

      Usuń
  3. no mi się podoba niezmiernie :) będzie trzeba dopaść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy mi się aż tak podoba, ale raczej ją sprawdzę :) Ostatnio do wszystkiego mam jakieś takie mieszane uczucia ;p

      Usuń
    2. to dobrze, nie rzucasz się przynajmniej na wszystko ;) a mi akurat takich kolorów brakuje

      Usuń
  4. jak dla mnie za kolorowa. ale juz widze Twoje piekne makijaze wykonane ta paletka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostatnio szaleją z kolorami zauważyłam. Tylko Darks ostatnio była taka w miarę stonowana. Ale co tam, spróbujemy :)

      Schlebiasz mi nooo!!! ;p Dziękuję :)

      Usuń
  5. Jest piękna, ale 9 cieni, to cienie z Monaco, którą mam, a pozostałe 3 to cienie z Curacao, której nie mam, ale pewnie wolałabym kupić całą Curacao :D

    Ale jeśli ktoś nie ma żadnej z nich lub chociaż Monaco, to jak najbardziej warto, bo kolory są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam Monaco nie miałam, długo się zastanawiałam, ale jakoś tak rozeszło się po kościach, a Curacao to ja mam ale w wersji bardzo szczątkowej. Więc raczej się "wykosztuję" ;p

      Usuń
  6. Ładna i chętnie przygarne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ja kupie:) a co ze sleeka mam tylko Sunset i ta mi sie bardzo podoba:) polecam zamawianie kurierem, ja tak zawsze robie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tylko ta Curacao nie szła do mnie ze sklepu i tu był problem =D Kup kup, jakby co będziemy razem płakać ;p

      Usuń
  8. Ostatnio zdobyłam Monaco, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w zasadzie gdybym miała Monaco to na bank bym nie brała tej, po co :)

      Usuń
  9. ja chyba kupię, bo nie mam ani monaco ani curacao ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hm, nie wiem, czy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No komuś musi się nie podobać. To by było wręcz straszne, gdyby wszystkim się podobała ;p

      Usuń
  11. Fajna nawet..chociaz te starsze paletki jakos bardzo do mnie przemawiały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nad tymi starszymi zastanawiałam dłuuugo, ale miałam wybór i wybrałam inne. Obecnie mam 10 i... Lekkie wyrzuty sumienia haha ;p

      Usuń
  12. Mam nadzieje, że będzie moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką niedzielę :) Zazwyczaj wszyscy wykupują a ja się budzę z niczym ;p

      Usuń
  13. Nie używam za często cieni do powiek, więc ja raczej na pewno się nie skuszę, bo u mnie to by to tylko się walało gdzieś w ciemnych nieodwiedzanych czeluściach szuflady. ^^ Ale kolory wydają się urocze, właśnie takie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)