czwartek, 21 czerwca 2012

Rosy & Cosy

Cześć Dziewczyny! 

Mała inspiracja spowodowana ostatnim zakupem z którego straaaasznie się cieszę! Już nad tym ubolewałam, ale powtórzę, że nie mam dostępu do Natury. A jak na złość bardzo spodobały mi się kremowe cienie z limitowanki Catrice - Hidden World. Jakimś cudem (powiedzmy, że było to przeznaczenie), kiedy już przebolałam tą limitowankę, natrafiłam na super okazję i za grosze kupiłam wszystkie trzy kremowe cienie + gratis dostałam cień w kremie z limitowanki Essence Circus Circus w pięknym kolorze "Raise the curtain for..." który też bardzo chciałam mieć. Cieszę się jak dziecko, dlatego też chciałam się z Wami tym podzielić :) Ale zdjęcie zakupu na końcu, ponieważ...

Gwoździem programu jest jeden ze wspomnianych cieni w kolorze Rosy&Cosy - jest po prostu piękny!!!

Poza tym zauważyłam, że jest łudząco podobny do koloru lakieru, który już Wam kiedyś pokazywałam - ZOYA Happi.



Od lewej: ZOYA - Happi, Catrice - Rosy&Cosy, Kobo - Golden Rose (mała ilość przyklepuje cień kremowy i wydobywa złoty blask, ale nie zmienia koloru)

Dlaczego wspominam o lakierze przy makijażu? Chodzi po prostu o podobny kolor :) Uwielbiam ten lakier i co chwilę mam go na paznokciach. Poza tym raz na jakiś czas mam ochotę na jakiś "słodki", rozświetlający makijaż i testowanie cienia było dobrą okazją na taki look :)

Znów nie miałam ochoty na nic szalonego, chciałam coś delikatnego, ale rozświetlającego - taki szybki, letni makijaż - rozświetlenie :)





Mam nadzieję, że widzicie jak ładnie się ten cień prezentuje. Uwielbiam go i na pewno będę często używać w lecie. Szczególnie wtedy, kiedy na makijaż będę miała kilka minut :)

Wiem, że to trochę podłe z mojej strony, w końcu to limitowana kolekcja, ale może jeszcze ten kolor się kiedyś powtórzy? Nie mam pojęcia na jakiej zasadzie pojawiają się te limitowanki i jakie kolory wychodzą i kiedy, ale mam nadzieję, że ten kolor jeszcze wróci.

Natomiast dwa pozostałe odcienie są równie śliczne! A przede wszystkim Yes, I wood. Jest przepiękny nie tylko jako cień, ale również jako rozświetlacz czy to na łuk brwiowy czy na szczyty kości policzkowych - mój ulubieniec rozświetlaczowy na lato :) Daje taki przyjemny efekt jakby mokrawej tafli i nie przeszkadzają mi nawet malusieńkie drobinki.


Wspomniane zakupy - okazja :))

Na dziś to tyle. Następnym razem makijaż nie będzie już taki delikatny.

Zmieniłam wystrój bloga, bo zaczynał mnie nudzić. Teraz zrobiło się tak... czysto? Ale chciałabym nadać mu charakteru poprzez bliżej nieokreślone jeszcze akcenty - pierw muszę odkryć jak to się robi ;p


Buźka,


S.

28 komentarzy:

  1. faktycznie kolor lakieru jest bardzo podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo są identyczne, ale niestety nie potrafiłam tego oddać na zdjęciu dokładniej :(

      Usuń
  2. Piękny kolor lakieru i tego podobnego cienia,a makijaż bardzo ładny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż to nic szczególnego :) Po prostu ten cień skradł moje serce - na jakiś czas ;p

      Usuń
  3. Nie dalej jak przedwczoraj pomazałam się tym cieniem. Bardzo, bardzo się cieszę, że go mam.
    Uwielbiam dobierać makijaż pod kolor lakieru!!!

    A te błyszczyki z Essence też lubię, tylko aplikator mi nie pasa.

    PS Ta Twoja precyzja... wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak bardzo nie zwracam uwagi na dopasowywanie makijażu do koloru paznokci, bo zazwyczaj działam pod wpływem impulsu =D

      A mi ten aplikator nawet odpowiada - tym środkiem maluję dolną wargę, bo mam dużą, a kuleczką górną, bo mam wąską, ale fakt że nie każdemu może podpasować.

      P.S. Jaka precyzja? Gdzie? =D

      Usuń
  4. Ale piękny makijaż ja choruje na ten cien lub ten z KOBO ale niegdy nie mam czasu zeby pojechac do legnicy lub Wroclawia:(

    na prawde cudnie:)
    a na zoya happi tez choruje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale dziś już będziesz miała i obmacywała =D Ten z Kobo ma taką dziwną konsystencję, ale już się przyzwyczaiłam.

      Dziękuję :*

      Usuń
  5. Piekny cień, a z ta kreską cudownie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z brązową również fajnie wygląda, nawet z granatową :) Akurat mam z tą drugą.

      Usuń
  6. Podoba mi się ten cień |Catrice :) i cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też on się bardzo podoba, chorowałam odkąd się pojawił w limitowance =D

      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny, delikatny mejkap:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodko wygląda ten cień:). Nie przepadam za różami na powiekach ale ten wygląda tak słodko i dzięki tym złotym drobinkom wygląda cudnie:). Muszę mu się bliżej przyjrzeć przy najbliższej wizycie w Naturze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jest nas dwie - ja też nie przepadam za różami, raczej ich unikam. Ale te dwa kolory - lakieru i cienia Catrice mam i zdecydowanie uwielbiam :) Tylko ja nie wiem czy one jeszcze są bo ta kolekcja była w kwietniu - musisz się przyjrzeć, ja nie mam pojęcia :)

      Usuń
  9. przybij piątkę - również uwielbiam rosy & cosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny cień, a z kresą wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On w ogóle śliczny jest z kreską i bez :))

      Usuń
  11. Rosy&Cosy moja miłość:)))) mam aż 2 słoiczki:) gdy zakochałam się w nim postanowiłam zakupić 2 soik gdy tylko na niego natrafię i jakimś cudem trafiłam więc kupiłam:) ciekawa jestem makijaży z użyciem tych 2 innych cieni w kremie z catris:)) ślicznie ślicznieee:) ja maluje kreskę kredką taką jasno czarną jeszcze bardziej delikatny makijaż jest wtedy:)buuziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak pokazywałaś i normalnie Ci pozazdrościłam ;p Strasznie chciałam mieć ten kolorek i mam - zupełnie przez przypadek i wciąż się nim cieszę :))

      Usuń
  12. Przepiękny cień, nie myślałam, że taki kolorek na powiekach tak przypadnie mi do gustu. Lakier też śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci całkiem szczerze - ja też się nie spodziewałam! =D

      Usuń
  13. śliczny ten cień, super wyglądu na oku no i z lakierem faktycznie idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię oba te produkty - nie wiem co zrobię jak skończy mi się ten lakier :(

      Usuń
  14. wygląda jak golden rose z Kobo

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki cień do oczu (chodzi mi o kolor) ale sypki, też robiłam do tego krechę ;) muszę Ci powiedzieć że bardzo Ci pasuje ten kolor :) jest boski no:)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)