piątek, 8 czerwca 2012

Miedziane brązy + błękit

Cześć Dziewczyny!

Powiem Wam jedno... Sesjo skończ się!!! No już!!!

Ostatnio nie stać mnie było na nic więcej niż taki szybki makijaż... Wstyd i hańba. Zastanawiałam się, czy w ogóle publikować. Ale tak bardzo chciałam już coś dla Was wrzucić, że...






Ostatnio znów chodzą za mną wszelkiego rodzaju miedziane brązy. I czyste miedzie :))

Niby jest to kolor, który najbardziej kojarzy się z jesienią, ale czy to ważne? =D



P.S. Używałyście już tego skoncentrowanego serum do rzęs z Eveline? Jeśli tak to dajcie znać co o nim sądzicie :) Po weekendzie pokażę Wam za co tak naprawdę je lubię.



Buziaki,


S.

22 komentarze:

  1. Piękny makijaż. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu miałabyś nie wrzucać? Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam problem z samooceną ;p U mnie wszystko musi być "idealne", a jak nawet zrobię coś co mi się podoba to i tak zaraz coś wypatrzę ;p Ale walczą z tym - na razie przegrywam...

      Usuń
  3. Żaden wstyd makijaż delikatny ale bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie miedzi i błękitu, często tak maluję oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście po miedź sięgam chyba częściej latem niż jesienią :D

      Usuń
  5. Świetny makijaż! Moim zdaniem nadaję się na co dzień, dzięki czemu codzienny makijaż nie będzie nudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaż delikatny i kuszący:) też ostatnio w delikatnych makijażach się lubuje :)) pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyszlo, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)