wtorek, 22 maja 2012

Smokey Lower Lash Line - W śwecie przydymionych kresek...

Cześć Dziewczyny!


Szybciutko i nie przedłużając - przychodzę do Was z makijażem - eureka ;p


Od razu podkreślam, że nie każdy może sobie pozwolić na tego typu makijaż. Niestety daje on wrażenie dość ciężkiego oka, u niektórych może wyglądać jak smętne oczy buldoga. Natomiast mnie troszeczkę ostatnio poniosło i... Pozwoliłam sobie na ciężkie oko:



Oczywiście można się ograniczyć do delikatniejszego blendowania na dolnej powiece, ale akurat miałam ochotę "poszaleć".

Całą powiekę pokryłam bazą pod cienie oraz matowym, cielistym cieniem. W załamaniu dosłownie odrobina cienia w kolorze taupe - i tyle.

Cała idea tego makijażu polega na tym, że kreskę rysujemy zaczynając od dolnej powieki, po czym ciągniemy ją w stronę zewnętrznej części oka. Następnie schodzimy kreską na górną powiekę, ciągnąc kreskę nad linią górnych rzęs - zostawiamy miejsce/lukę dla kolorowego linera. Następnie cieniem ciemnym, ja wybrałam kolor z matowej paletki Sleek'a - Darks (kolor Noir), blendujemy kreskę wyrysowaną linerem - ale tylko na dolnej powiece i po zewnętrznej stronie. Zróbcie to najlepiej małym kuleczkowym pędzelkiem - cała czynność będzie bardziej precyzyjna. I wcale nie musicie robić tego tak mocno w dół :)

Lukę na górnej powiece wypełniłam kolorem - użyjcie koloru jakiego tylko chcecie. Ja postawiłam na odcień morski, bardziej idący w kierunku błękitu ze złotymi refleksami.

Do zrobienia kolorowej kreski użyłam:



Cień w kremie z Make Up For Ever
Użyjcie takiej kolorowej bazy jaką macie. Może to być nawet cień wymieszany z Duraline Inglota lub bazą do pigmentów z Kobo. Kolorowa kredka, liner w płynie, żelu, kremie, cień w kremie, cień wymieszany z korektorem... Jest naprawdę wiele opcji.




Przyklepałam/utrwaliłam kreseczkę cieniem mineralnym z Lily Lolo w kolorze Pixie Sparkle.


Na koniec przyciemniłam linię górnych rzęs tym samym cieniem, którym rozcierałam kreskę. Jeśli potrzebujecie doklejcie kępki rzęs, lub połówki. Ale jeśli chcecie doklejać rzęsy na pasku (połówki lub pełne) weźcie pod uwagę, że pasek rzęs przykryje troszkę efekt kolorowej kreski. Jeśli chcecie doklejać rzęsiska po prostu podciągnijcie kreskę odrobinę w górę, czytaj: czarną kreskę na górnej powiece zróbcie w większej odległości od rzęs niż gdybyście nie doklejały sztucznych.

Dlatego właśnie lepiej byłoby mi to pokazać a nie opowiedzieć =D



Dziś to na tyle.

Jak Wam minął wtorek? Co u Was słychać? :)


Buziaki,


S.

23 komentarze:

  1. Co za precyzja! :-) Przepiękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba taki makijaż :) rewelacyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka troszkę inna, dla urozmaicenia, żeby pastele i neony bokiem nie wyszły =D

      Usuń
  3. Jak zwykle dopracowane w najmniejszym szczególe. Podziwiam Twoją precyzję.
    I jestem ciekawa, jak oczy wyglądały z oddali.
    (Pssst, piękny cień z Make Up For Ever!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że spodziewałam się efektu przygnębionego buldoga, pandy i pobicia, myślałam że mocne cieniowanie w dół nie jest dla mnie, ale się miło rozczarowałam! =D Zrobię go jeszcze raz, jak ogarnę guza na środku czoła (łączmy się sprytni inaczej) i wrzucę całą twarz to zobaczysz że nie jest tak źle ;p

      Usuń
  4. Piękna krecha. A moze będzie post o robieniu kresek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję, postaram się taki post zrobić - jest na mojej liście z wykrzyknikiem :))

      Usuń
  5. Piękny makijaż :) A co do Twojego komentarza u mnie to zobacz na moje nogi, strasznie ich nie lubie i też ciężko mi wyjść w czymś krótkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zupełnie bez potrzeby, Twoje nogi są naprawdę ładne! Moje to krzywe salcesony haha ;p

      Usuń
  6. No no rewelacja. A cóż za precyzja! Mnie niestety nie jest dobrze z czarną kreską pod okiem...
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny morski kolor))) extra oko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oświetlenie masakruje kolory... Trochę mnie to przeraża, czasami wygląda to nieźle, a czasami idzie się załamać. Teraz chcę zrobić taki fajny makijaż z użyciem fioletowego eyelinera a na zdjęciu wygląda na granatowy o matulu ;(

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Schlebiasz mi baaaardzo haha! =D Dziękuję :*

      Usuń
  9. jakie cudowne cieniowanie! jaka cudowna krecha! przepiękne oczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczęłam obserwować jako:lady1307:) Jeśli chcesz możesz zrobić to samo ale ni zmuszam:P
    świetny makijaż oka:)
    Musze też tego spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah. cudo!!! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się spodobało to, że zrobiłaś taki kontur tego koloru, nie wpadłabym na to, ale pewnie ciężko to zrobić;) kiedyś wypróbuję:) ale czy w tak mocno podkreślonej dolnej powiece byłoby mi dobrze, to nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)