wtorek, 3 kwietnia 2012

Glam Nails

Cześć dziewczyny! =D


Co u Was słychać? Przygotowujecie się do świąt? Obchodzicie, nie obchodzicie? Piszcie co tam u Was :) Stęskniłam się!


Dziś chciałam Wam przedstawić mój mały wymysł, kiedyś już obiecywałam ten wzorek. Nie wiem czy to normalne, czy nie, ale ja mam tak, że jak przyjdzie mi do głowy pomysł w środku nocy to nie zasnę dopóki tego nie uwiecznię. Chociażby na kartce papieru. Dlatego zawsze i wszędzie mam przy sobie kartki, notesy, ołówki, długopisy, no szkoda że jeszcze kredek i farbek nie noszę w torbie ;p


I właśnie to jest jedna z takich szybkich nocnych niespodzianek:




Możecie się spodziewać spoooorej ilości sporych zdjęć, więc notka jest dla wytrwałych.

Zaczynamy :)

Tak wyglądają moje paznokcie tylko z odżywką:




Nie są idealne, ale uwielbiam je. Choć teraz przeszkadzają mi troszkę w drugą stronę - są za długie. Piłowałam je już, podcinałam, ale one rooosną i rosną. Szczerze? Wolę to, niż starte do krwi.


Odżywko Eveline - nadciągam! ;p Powoli powoli kończę już tą buteleczkę :)


1. Na początku kładziemy jakąś bazę. Nałóżcie to, co lubicie najbardziej i co się u Was w tej roli sprawdza najlepiej :)
Ja nakładam odżywkę Eveline i naprawdę nie narzekam - jutro minie tydzień odkąd zrobiłam ten wzorek i wszystko trzyma się jak trzeba :)

2. Następnie warstwa lub dwie ulubionego lakieru w kolorze taupe. (szary brąz)

Jedna warstwa:






 Dwie warstwy:





3. Zabieramy się za paski.

Nie pokażę Wam, jak robię paski, przecież każda z Nas to wie :) Ale podpowiem, że użyłam do tego celu cieniutki pędzelek i mleczny lakier. Nie chciałam używać białego lakieru, ponieważ efekt byłby zbyt nachalny, zbyt mocny, a ja chciałam, żeby lakier taupe i mleczne paski stanowiły tło.





4. Kropeczki. Do tego celu użyłam czarnego lakieru i sondy do robienia kropeczek, którą już dobrze znacie - wykorzystywałam ją do wiosennych kropeczek :) Użyłam tej grubszej kuleczki. Robiłam jednak kropki różnej wielkości, tak na oko.



 5. Kropki srebrne, stalowe. Do tego celu użyłam właśnie lakieru w kolorze srebrno - stalowym. Kropeczki robiłam mniejszą stroną, wypełniając przestrzeń między czarnymi kropkami. Ale jeśli chcecie spróbować to zróbcie to tak, jak uważacie, tak jak Wy to widzicie :)







6. Na końcu zawsze smaruję skórki oliwką. Do tego celu używam mojego małego ulubieńca, który nie dość, że naprawdę ładnie nawilża to w dodatku urzeka mnie tymi suszonymi kwiatuszkami :)

A o tym, że pachnie brzoskwiniami to ja już nawet nie wspominam =D







 Działanie można spotęgować poprzez wsmarowanie oliwki :)


Czego użyłam ja?






Mam nadzieję, że wzorek Wam się spodobał? Chociażby jednej z Was ;p Mnie się spodobał na tyle, że trzymałam go przez tydzień :) Co nie jest do mnie podobne, lubię zmieniać kolory na paznokciach, wzorki itd tak co drugi, trzeci dzień. Ale jutro już zmywam, przygotuję coś luźnego, świątecznego, zabawnego mam nadzieję. Powoli również wracam do siebie i przygotowałam nowe makijaże. Wszystko powolutku... :))


Buziaki i do następnego :*



S.

84 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :))
    mi ostatnio jeden pękł i poobcinałam
    mam krótkie, a jak mam krótkie to raczej maluję na jeden kolor :)
    ale za tydzień będę szaleć ze wzorkami, szybko mi rosną
    i chyba nawet odgapie, mogę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślę, że z frenchem te kropeczki by jeszcze fajnie wyglądały.... ;))

      Usuń
    2. A odgapiaj jeśli tylko Ci się podoba :)) Ja mam takie twarde pazury po tej odżywce, że normalnie bez niej nie pokazałabym paznokci nikomu ;p Bo w zasadzie nie było co pokazywać. Ale planuję je ściąć :) Żeby się stęsknić za długimi.

      Usuń
    3. nie ścinaj, szkoda :) troszkę tylko opiłuj jak przeszkadzają
      ja sama bardzo długich nie lubię
      ale takie żeby chociaż french wyszedł ;)) i było miejsce na wzorki heh! :)

      co do odgapiania to niebawem spróbuję, może nawet jutro
      tylko za krótkie sąąąą, ale coś zmalować i tak muszę :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Troszkę podetnę ale i tak szybko odrosną :) Teraz naprawdę rosną jak szalone ;O
      Jak już zmalujesz swoje i wrzucisz na bloga to krzycz, żebym nie przegapiła - chętnie zobaczę :))

      Usuń
  2. A te suszonek kwiatki są w środku czy na opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  3. mani jest prześliczny *_*

    ja Wielkanoc spędzam pierwszy raz w życiu w UK, z dala od rodziny :( oznacza to, że owszem, do kościoła się wybiorę, ale będę niestety w Święta pracować, mało tego, będzie duuużo roboty, bo wielu Anglików lubi spędzać Święta w hotelach, gdzie ktoś im usługuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wyniosłaś się tam na stałe? Jakkolwiek to zabrzmi chciałabym się przeprowadzić chociażby do UK, choć wiem że samemu jest bardzo ciężko, poza domem itd. Ale ja świąt za bardzo nie obchodzę, może też dlatego, że gdybym je obchodziła to i tak niestety sama... Ale chyba wiem jak Ci ciężko, więc już teraz życzę Ci jak najwięcej siły i trzeba to przetrwać Kochana :* jestem z Tobą :)

      Usuń
    2. mieszkam w UK od lipca 2010 :)

      Usuń
  4. Przepiękny wzorek. Prosty a taki efektowny. Super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie też wyjątkowo przypadł do gustu bo chyba jeszcze nigdy nie wytrzymałam z jakimś wzorkiem czy kolorem przez tydzień ;p

      Usuń
  5. Wow naprawdę glam! Z daleka wygląda jakby to były takie cyrkonie srebrne i czarne:) Piękny wzorek, niesamowity pomysł i cudowne wykonanie. bardzo jestem na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się bardzo że Ci się podoba, dziękuję! :))

      Usuń
  6. Wow! Great!!! See you soon. Xoxo V.V.

    OdpowiedzUsuń
  7. *.*

    O w mordkę, jak ślicznie.
    A ta oliwka wygląda genialnie, co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwka z allegro za piątaka (z groszami) ;p Teraz stoi pod ręką, potrząsam nią i gapię się jak te kwiatuszki opadają... Źle ze mną, ale nie spodziewałam się że to będzie taki fajny produkt. Raczej myślałam, że będzie stać jako gadżet na toaletce, ale pachnie brzoskwiniami i nawet nawilża skórki. Były jeszcze inne zapachy :)

      Usuń
  8. O maj gad..cudne te paznokcie (i naturalne i pomalowane). Swietny kolor lakieru z elf... na prawde mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)) Ten kolor też mi się podoba, chyba najładniejszy z tego typu odcieni jakie miałam.

      Usuń
  9. ten kto wymyślil zatopienie kwiatuszków w odżywce powinien dostać nobla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pomysł na pewno miał niezły :) Na zdjęciu wyglądają jak bajkowe.

      Usuń
  10. Piekny nie moge oderwac oczu i masz takie cudne swoje paznokcie ze z checia bym je sobie przygarnela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Mogę pożyczyć na jakiś czas =D

      Usuń
  11. Piękne!! Bardzo pomysłowe, proste i efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Fakt, są bardzo łatwe i szybkie do zrobienia. Jedyne utrudnienie to telepiące się łapska ;p

      Usuń
  12. GENIALNE!!!!! tylko ja mam problem z malowaniem lewą ręką:D więc nie wyjdą mi paski tylko krzywe szlaczki heheh :) extra pazury tylko pozazdrościć takich ładnych :)) buziaki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz założę czapkę geniusza ;p hahaha nie no żarcik, ja po prostu mam czasami napady myślenia =D
      Kiedyś kiedyś też miałam problem z malowaniem lewą ręką, pamiętam jak prosiłam mamę o pomoc! Ale i teraz jak moja lewa ręka ma humorki to o równej kresce mogę zapomnieć :)
      Dziękuję :**

      Usuń
  13. faktycznie masz piękne długie paznokcie :) ta odżywka jest genialna!
    a pomysł na mani świetny, połączenie kolorów pasków strasznie mi sie podoba :)
    poza tym przeglądając twoje poprzednie posty muszę powiedzieć, że robisz piękne makijaże :)
    także zostaję u ciebie na dłużej :)
    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie wiem co w niej jest aż tak dobrego że działa i chyba nie chcę wiedzieć ;p Ale serio, moje paznokcie same z siebie zdzierały się do krwi, powtarzam się, ale chyba sama w to jeszcze nie wierzę ;p
      I dziękuję za tak miłe słowa :***

      Usuń
  14. cudowny wzorek!
    chyba sama się na taki skuszę na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :) Najprawdopodobniej zrobię go jeszcze raz, chyba że pogoda się zmieni i będę miała ochotę na jakąś miętkę :) Dzięki, że wpadłaś :*

      Usuń
  15. Musi byc to niego potrzebna ogromna precyzja! Na pewno samej by mi sie nie udalo takiego zrobi, ale efekt jest genialny! :) Pozdrawiam i zapraszam- może masz ochotę się poobserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa tam każdy potrafi :) Ja go zrobiłam z trzęsącymi się dłońmi więc każdy potrafi :) Wystarczy troszkę cierpliwości :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  16. Ja miałam w liceum straszna nauczycielke, kosiła nas ostro... Nie lubiłam wówczas chemii, ale teraz naprawdę mnie zainteresowała- głównie właśnie przez działanie w laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no świetny wzorek! :) Bardzo mi się podoba. Tak jak i Twoje paznokcie są świetne! :)
    Może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Odkąd odrosły też je lubię, ale dziś je trochę podcięłam bo mi się znudziły ;p

      Usuń
  18. Przepiękny wzorek. I jakie masz długie paznokcie. Ja nigdy takich nie zachoduje. Od razu mi się łamią... Musze kłaść żel.
    Pozdrawiam i wesołych świąt :)
    ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam Ci tą odżywkę z Eveline, moje kiedyś też jak tylko trochę odrosły to po chwili się łamały i tyle dobrego. A teraz od stycznia ani razu mi się nie złamały - odkąd używam odżywki. Jeśli nie próbowałaś to spróbuj :)

      Usuń
  19. cudowne są te paznokcie!
    i masz rację, co do białego lakieru,
    w tym przypadku mleczny lepiej pasuje! ;)
    chyba tak wypróbuję :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, naprawdę fajnie się prezentują :) Są takie neutralne, do wszystkiego ale oko przyciągną :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  20. przepiekne paznokcie! i cudowny wzorek :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne, masz naprawdę wielki talent!:) To jest Twoje codzienne zajęcie?
    PS. Twoje naturalne paznokcie mnie zszokowały, nigdy nie udało mi się takich zapuścić i to w tak dobrym stanie!Używasz tylko odżywki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja droga otagowałam Cie u mnie na blogu :)
    http://noncaries.blogspot.com/2012/04/tag-5-moich-urodowych-obsesji_08.html

    Zapraszam do zabawy, mam nadzieję, że jeszcze nie miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na prawde paznokcie ładne .. masz talent do tego!:)

    Zapraszam do mnie.było by miło gdybyś zaobserwowała!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa tam talent ;p Lata malowania szponów zaowocowały tym że coś tam umiem skrobnąć gdzieniegdzie :)) Ale dziękuję :)

      Usuń
  24. Zobaczyłam na innym blogu miniaturę jednego ze zdjęć i: "o! naklejki na paznokcie! jakie ładne!"

    Śliczne :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do naklejek to im daleko, może gdyby nie te trzęsące się ręce to kreski byłyby równe, ale dziękuję bardzo =D

      Usuń
  25. Ale faaaajne pazurki :) a co do masła z TBS to całe szczęście, ze się nie skusiłam(a było już blisko), bo gdyby miało pachnieć gorzej niż to z farmony za pięciokrotnie wyższą cenę, to chyba bym się popłakała :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja byłam strasznie zawiedziona tym masłem, miałam dużą próbkę 20 ml. Byłam totalnie zawiedziona ale i szczęśliwa, że nie kupiłam pełnowymiarowych produktów. A kręciłam się wokół nich i już miałam brać masełko do ust, do ciała i coś jeszcze. W końcu to czekolada ;D Ale dobrze że się powstrzymałam bo by mnie chyba nosiło z nerwów. Wiadomo na każdym co innego się sprawdza i każdy co innego lubi. Szkoda że oddałam tą próbkę to bym się podzieliła z Tobą, sama byś się przekonała czy Ci odpowiada, ale już nie mogłam patrzeć na to "coś" i poszło dalej.

      Usuń
  26. Tak.. otagowałam Cię. odpowiedz jak bedziesz mieć czas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna notatka! W sumie tak prostymi trikami osiągnęłaś cudowny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to mi chodziło :) Żeby praktycznie każdy, jeśli tylko zechce, mógł odtworzyć ten wzorek bez wykręcania sobie rąk i kupowania super sprzętu :) Prosty i szybki :)

      Usuń
  28. Ooo kurcze, dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo! :*
    Świetnie Ci wyszły te paznokcie, efekt rewelacyjny, bardzo w mój gust! :)

    Pozdrawiam Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Nikt mi nie powie, że każdy tak potrafi.. Do takich rzeczy trzeba mieć talent! Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci wielkie :) No ja tam nie uważam siebie za osobę utalentowaną... :)

      Usuń
  30. Bardzo mi się podoba, efekt powalający :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Niby taki łatwy wzorek do zrobienia i efekt przepiękny. Po prostu cudny.

    OdpowiedzUsuń
  32. I like your post so much! Your manicure is really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Wygląda to niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak skojarzył mi się nawet z elegancją ;p Ale pasował do wszystkiego i pewnie za jakiś czas do niego wrócę :)

      Usuń
  34. Śliczne pazurki! :)
    A lakier z kwiatki wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta oliwka mnie rozwaliła, teraz siedzę jak z taką kulą ze śniegiem i majtam przed oczami co najmniej jakby mnie to miało odprężyć ;p

      Dziękuję :*

      Usuń
  35. Masz przepiękny kształt paznokci, a wzór na nich mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękuję bardzo :* I paznokcie też dziękują =D

      Usuń
  36. piękne i oryginlne zdobienie :)

    obserwujmy?

    OdpowiedzUsuń
  37. Łaaaa, jakież piękne! Natchnęłaś mnie, ale ja jestem noga w malowaniu paznokci ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa tam noga daj spokój, zdolna jesteś to i pazury zmalujesz! Już do malowania, chcę zobaczyć efekt ;p haha :*

      Usuń
  38. Bardzo fajne zdobienie:) Takie niespotykane :)
    OBSERWUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. niesamowite:) nigdy nie mialam tak dlugich paznokci zazdroszcze...Jest to dziwne gdyz moja mama moze sie pochalic pieknie dlugimi i grubymi jak tipsy
    Efekt jaki osiagnelas jest przecudny, az mnie naszlo na zrobienie sobie jakis mniej nudnych pazurkow dzisiaj Obserwuje i zapraszam do siebie na mojego raczkujacego bloga Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie długie paznokcie jakoś bardzo popularne w rodzinie nie były, moja mama zawsze miała krótkie i ma do dziś. Mi czasami same z siebie, kiedy jeszcze nie używałam żadnych odżywek, potrafiły urosnąć niezłe szpony, ale dzień, dwa i były połamane, wręcz łyse i bolesne paluchy mi zostawały. A teraz to nie mogę sobie poradzić, ciągle są długie, co obetnę to odrastają jak na drożdżach i nie narzekam już, że są za krótkie, narzekam że są za długie i mnie denerwują ;p Baby są jakieś dziwne hah =D
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)