niedziela, 22 kwietnia 2012

Amber Lights Make Up + ZOYA

Cześć Dziewczyny! 

Idąc za ciosem - nowy makijaż wiosenny na horyzoncie.

Dziś stawiamy na make-up w wersji dużo duuużo kolorów... (No dobrze, może nie aż tak dużo...)




Oczywiście na zdjęciu nie wyglądają tak żwawo jak na żywo, ale myślę, że coś tam jednak widać.


No to widać czy nie?

Ogólnie ostatnio mam świra na punkcie połączenia fioletu z kolorem miedziano - bursztynowym...  Patrz - dolna powieka.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


A na koniec jeszcze NOTD i moja nowa, lakierowa miłość!








Ogólnie na widok perłowego różu raczej odchodzę na bok i udaję, że nie widziałam - ale ten egzemplarz mnie po prostu powalił. ZOYA - Happy. Zdecydowanie jestem "happy", kiedy mam go na paznokciach :)


Buziaki

S.

58 komentarzy:

  1. śliczny makijaż oczu :)

    lakier bombowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zoyka :)

    makijaż niezwykle mi się podoba; na górnej pwiece masz kolorki, które miałam w planach użyć na rzez zielonego tygodnia w projekcie Rainbow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się strasznie spodobał ten lakier. Poza tym teraz w te upały w tym słońcu wyglądał niesamowicie! =)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się :) Rzadko kiedy jakiś kolor podoba mi się aż tak! Mam go już trzeci raz z rzędu aż boję się że może się skończyć ;p

      Usuń
  4. Ale fajny makijaż ;) Super wszystko ze sobą gra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne letnie zestawienie jak dla mnie, bardzo takie lubię :) Na żywo wyglądają tak hmmm soczyście? =D

      Usuń
  5. fajny lakier :) też nie przepadam za różami, a ten jest urzekający :)
    a makijaż oczu świetny, niestety ja nie umiem robić ładnych, prostych kresek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się trenuj krechy :) Ja nie uważam swoich za idealne, oj nie nie, ale nawet przy trzęsącej ręce daje się coś wycisnąć :)

      Usuń
  6. Hey, I just found your blog!! :)
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow! Bardzo fajny mejkap;) a lakier cudo! Musze sobie sprawic taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj może w Eveline, też mają takie w małych buteleczkach z białą zakrętką. Nie wiem czy kolor identyczny znajdziesz, ale są również ładne :)

      Usuń
  8. ale bajeczny makijaż ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eye make up looks so gorgeous :)
    and I love the color of that nail polish ^^ great post btw
    I'm your 99th follower too :) yeey ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It means a loooot! =D Thanks and I hope You'd like to visit me again :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się ale w tych zdjęciach wciąż coś jest nie tak, może w końcu wpadnę na to co...

      Usuń
  11. Super makijaż ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż jest CUDNY! Aż skręca mnie z zazdrości, że ja nie mam takiego talentu :)zapraszam serdecznie na mojego bloga, na którym już niebawem będę spełniać kosmetyczne życzenie :-) Sama wybierzesz to co chciałabyś mieć, jednak z różnych przyczyn tego nie masz lub nie możesz mieć :-) Może nowe cienie z MAC lub Bobbi Brown do tworzenia kolejnych makijażowych cudeniek? :-) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny make up :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://www.olainheels.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne kolory!! ja jestem zainteresowana co użyłaś do makijażu:)) a ten lakier z zoy prześliczny, gdzie go zakupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż prześliczny. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz :)
    A lakier tez super!
    pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłą woli haha ;p Nie no po prostu to bardzo bardzo lubię :)
      Dziękuję Ci za miłe słowa, od razu mi lepiej, szczególnie w taki dzień jak ten... :))

      Usuń
  16. Cudny makijaż :)

    Zapraszam do mnie : www.kosmodo.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no ten makijaż powala na kolana! Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawaj z kolan Kochana, daj spokój zwykłe to to nic specjalnego =D Ale dziękuuuuję! Wiele dla mnie znaczy każde słowo, a takie to już w ogóle - rozpływam się =D

      Usuń
  18. śliczny makijażyk!:)


    +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooh, I LOVE the opalescent shine!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mięta na powiekach! <3 kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja i ja!!! =D Może to oklepane, ale naprawdę lubię miętowy kolor... Jest w nim to "coś".

      Usuń
  21. Hi gorgeous!
    you have an amazing blog here with great suggestions and fabulous looks! I'd like to invite you to meet mine as well and hope you'll follow it if it pleases you. I'm definitely following yours!
    wish you lots of success
    kisses
    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakier jest przepiękny!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczny zrobilas ten makijaz, az milo popatrzec, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely look!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. dlatego ja poluje na promocje i wtedy je kupuje :) bo przy dobrych wiatrach za 30zł mam ok 5-6 lakierów, które przecież nie są na raz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi lovely,
    I totally love this make up!
    the nail polish is also so pretty;)
    I just found your blog...it's so cute!!
    Would you like to follow each other?
    I'm starting and I'm following now on Google Friends Connect:)
    I hope you like my blog too!
    Have a great day:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  27. no lakier mi się nie podoba ale makijaż bardzo !:)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)