poniedziałek, 12 marca 2012

Księżyc Inglota

Tak na samym początku chciałabym zaznaczyć, że nie jest to raczej dzienny makijaż, ale oczywiście co kto lubi :)

Cześć dziewczyny! :)

Ufff jestem. Walczyłam ze zdjęciami, z aparatem, z oświetleniem i niestety to trochę potrwało... Nie jest idealnie, ale będzie lepiej :)

Dziś na tapecie mam troszkę coś innego niż planowałam, ale jak coś mnie natchnie to jest koniec planów i zaczyna się spontan :) No i wyszedł mi taki oto księżycowy makijaż:


(Proszę kliknijcie na zdjęcie, wtedy przy powiększeniu makijaż troszkę lepiej wygląda)




Dlaczego księżycowy? Nie mam pojęcia, ale to była pierwsza myśl, kiedy po skończonej pracy zaczęłam się mu przyglądać :)

I chciałabym oznajmić, że na pewno pojawi się wiele makijaży krok po kroku, ale ten był zbyt spontaniczny, żeby nadążyć z robieniem stepów.







Jeżeli właśnie patrzycie na moje rzęsy i zastanawiacie się "co u licha!?" to nie ja, to tuuuuusz! ;p
Kiedy już zaczęłam malować rzęsy, było za późno na zmianę, tym bardziej, że ostatnio wszystkie tusze mi się kończą, a te które się nie kończą dają plamę na całej linii... (nie są przeterminowane). I tak oto mamy poprzetrącane pajęcze nóżki...


Jeśli chcecie wiedzieć czego użyłam na usta to (mieszanka):


Po lewej Essence - In the nude, po prawej Catrice - Be Natural. Obie uwieeelbiam.



Zapraszam Was również na nowy wzorek paznokciowy, który pojawi się w najbliższym czasie - kolejne dziecko niedzielne ;p Dziś moje dziwactwa po prostu aż pchały się na światło dzienne... To chyba ta "wiosna" :)




Buziaki!


S.

31 komentarzy:

  1. piękny:) chociaż brakuje mi jakiś mocnych sztucznych rzęs i na pokaz mody można iść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny:) I co za staranność! WOW;).

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny graficzny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze ze masz przynajmniej z czym walczyc,moj aparat padl calkowicie wczoraj,nie da sie do uratowac...czekam na przyplyw gotowki i musze kupic nowy...;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny makijaz, bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, kolorystyka trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, przecież to jest piękne! jak ja Ci zazdroszczę talentu!! :)
    chciałabym chociaż raz mieć coś takiego na oku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no super jest ten makijaż! :D Ogromnie mi się podoba i podziwiam staranność ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy:) I ładna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten makijaż! Kocham lata 80-te, a on właśnie mi się z nimi kojarzy:)
    Zostaję tu na dłużej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne oko. Fajnie że trafiłam na Twój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super oko:-) zazdroszcze precyzji! Jestem pod wrazeniem:)))

    A co do Catrice, to tak niestety nie mam dostepu:(

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ale genialny makijaż !!!!!!!! przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, na wieczorną imprezkę.
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jak makijaż, śliczny jest, ale ty masz bardzo ładne oczy ; > Śliczny blog, ja jestem początkująca, ale mam nadzieje że będziesz mój obserwowała, ja już to robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie dziękuję za obserwowanie mojego bloga, nie pozostaję Ci dłużna :) Pomysl na makijaż niezwykle ciekawy, ogólnie widzę, że masz bardzo fajny kształt oka, idealny do tworzenia wszelkiego rodzaju dzieł sztuki na oczach :)Podziwiam za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow piękny makijaż idealny na imprezę :) tylko żebym ja jeszcze potrafiła sobie taki zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, genialnie, dobrze, że spojrzałam wstecz, bo jeszczy bym przegapiła takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny, oczarował mnie i bez wahania dodaję do obserw.
    chętnie tu wrócę

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow! Jesteś genialna <3 Bardzo ale to bardzo oczarował mnie ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)