środa, 29 lutego 2012

Liliowo - miętowo - szybko i dziennie :)

Witajcie :)

Dziś mam dla Was mój dzienny makijaż, który towarzyszył mi w niedzielę i w poniedziałek :)  Zainspirowały mnie do niego pierwsze promienie słońca, które jeszcze się z nami drażnią... Ale nie powiem, rozruszały moją wyobraźnię i zamykając oczy widziałam już plażę, czułam ciepły piasek pod stopami i wiatr i... Dobra, dobra, już schodzę na ziemię ;p






Sam makijaż jest raczej znów banalnie prosty, ale za to wprowadza w wiosenny nastrój - (przynajmniej mnie :) czego nie można powiedzieć o obecnej pogodzie...




Wykonanie w skrócie:

Na powiece górnej i dolnej przypudrowana ulubiona baza pod cienie, po czym wewnętrzny kącik i łuk brwiowy "rozświetlony" cielistym cieniem. Następnie cień w kolorze liliowym (Inglot 365 MAT) na całej ruchomej powiece, delikatnie roztarty ponad załamanie małą ilością cienia w kolorku różowym/koralowym (MAC Sushi Flower). Dolną powiekę obrysowałam automatyczną kredką firmy Basic w odcieniu 06. Tak jak widzicie w wewnętrznym kąciku wyrysowałam malutki "dzióbek", który otwiera delikatnie oko. Kredkę przyklepałam i roztarłam cieniem w kolorze miętowo-błękitnym, z delikatnymi złotymi drobinkami, które niesamowicie odbijają promienie słoneczne (MAC Surreal). Na linię wodną, żeby jeszcze mocniej odświeżyć i otworzyć oko, nałożyłam cielistą kredkę (Basic 10). Aby makijaż pozostał świeży i delikatny nie rysowałam tradycyjnych kreseczek. Jedynie przyciemniłam linię rzęs ciemnym, czekoladowym cieniem, żeby rzęsy wydawały się gęste, po czym użyłam mojego wysłużonego już tuszu - Lash Stiletto z Maybelline i oczyska gotowe :)

Jeśli chodzi o usta... Niestety znów nie pokażę Wam całej buzi, ale na usta użyłam pierwszego dnia pomadki z Catrice w kolorze Be Natural - którą uwielbiam i serdecznie Wam polecam :) Drugiego dnia użyłam czegoś dużo mocniejszego: Estee Lauder - Rich and Rosy.

Ale pamiętajcie o tym, że możecie użyć produktów takich, jakie tylko chcecie :)

Tak prezentuje się cień Surreal:



Ciężko było oddać jego śliczny kolor, ale mam nadzieję, że choć troszkę mi się to udało.


Planowałam na dziś zupełnie inne posty, ale niestety zawiódł mnie sprzęt. Macie tak czasami? Jesteście przygotowane, gotowe i zwarte do tworzenia zdjęć na bloga, aż tu nagle BOOOM! I nici z planów. Muszę się zabezpieczyć w drugie akumulatory, bo mój aparat to istny żarłok!

Ale nic to, jutro jest nowy dzień i będę nadrabiała zaległości :)

A na dziś to wszystko :)


Dziękuję bardzo za każde odwiedziny i nowych obserwujących, każdy jest dla mnie równie ważny! :)



Ściskam Was mocno,

S.

31 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż :) tak, przywołuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatesik z bonusikiem. Bardzo ładnie i starannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny i delikatny makijaż. :) zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszy rozdaniu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, może i makijaż oczu jest "banalny", ale za jak profesjonalnie wykonany :)
    Śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Inglot 365 prezentuje się prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę śliczne, subtelnie.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, uwielbiam takie kolorystyczne połączenia! :)

    Kurczee.. dziękuję za tak miły komentarz, zarumieniłam się. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, zostałaś otagowana :)
    http://ania-recenzuje.blogspot.com/2012/03/tag-7-grzechow-gownych.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo estetycznie i ze smakiem, obserwuję ;) Podoba mi się kolorystyka i wykonanie, może jakieś stepy w przyszłości ;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że też nam pokażesz swoje prace:) ja maluję amatorsko i rzadko mam czas malować, tylko ze względu na brak czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetny makijaż ;) bardzo mi sie podoba takie zestawienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, kochana! Cudowny makijaż!

    Serdecznie zapraszam Cię również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZEŚLICZNY MAKIJAŻ !!!!!!!

    CIEKAWY BLOG, ZAPRASZAMY DO NAS PO NOWOŚCI + KONKUURS !!

    ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    XOXO GIRL !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej Twoje makijaże są ślicze, bardzo starannie i czysto wykonane. Ten jest taki delikatny i wiosenny, a poprzedni bardzo seksowny:) Podobają mi się strasznie i ciesze się, że trafiłam na Twojego bloga i czekam na kolejne propozycje makijażu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. też chcę lato i jak zamykam oczy na chwilę mam te same obrazy!
    super makijaż!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny delikatny makijażyk, taki świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie tak samo przypomina o bajkach, coś jak Alicja w Krainie Czarów. Zgadzam się- dzieło sztuki, cudowna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też uwielbiam psy! kiedyś będę miała dużo psów :)

    bardzo ładny makijaż, strasznie mi się podoba ten cień na dolnej powiece, mam taki sam, tylko z paletki sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie ; )
    obserwuję i liczę na to samo ; >

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także "wspomagam" stan paznokci i włosów od środka:) chętnie zobaczę następny wpis - może moje paznokcie też na tym skorzystają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż :)
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi sie ta zielen,ładnie komponuje sie z fioletem;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super makijaż, niby prosty, ale robi efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brązowe oczka. <3
    Cudny makijaż. Zazdroszczę, bo sama nie potrafię. ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny makijaż.. Idealny na wiosnę.. Muszę wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Podczas komentowania proszę o zachowanie kultury.

Komentarze reklamujące inne blogi lub te będące poniżej jakiejkolwiek krytyki - będą usuwane.

Dziękuję za Wasz czas i zapraszam ponownie :)